چند روز پیش و در تاریخ 9 تا 12 اسفند ماه، نمایشگاه MWC 2022 در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار شد و بزرگترین شرکت‌های کامپیتری دنیا به معرفی جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولات خود پرداختند. شرکت هوآوی هم به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فن‌آوری دنیا، در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت.
کد خبر: ۱۳۵۷۷۶۹
 
چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین‌ها بودند؟
 
 
هوآوی علاوه بر معرفی هفت محصول جدید از جمله دو مدل لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر یکپارچه All-in-One، کتابخوان دیجیتال، پرینتر و اسپیکر قابل حمل، به معرفی کامل اکوسیستم سوپردیوایس پرداخت. تاکید هوآوی در این نمایشگاه روی عملکرد فوق‌العاده اکوسیستم سوپردیوایس در محیط‌های کاری به منظور ساخت یک دفترکار کاملا هوشمند و یکپارچه بود. برای مطالعه جزئیات بیشتر درباره این محصولات و ایده دفترکار هوشمند هوآوی می‌توانید به لینک این مقاله مراجعه فرمایید. اما نکته قابل توجه در روز پایانی این نمایشگاه، دریافت 32 جایزه مختلف از معتبرترین شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها توسط محصولات و دفترکار هوشمند هوآوی بود.
 
 
چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین‌ها بودند؟
 

طبق روال همه نمایشگاه‌های تکنولوژی دنیا، در روز پایانی معتبرترین مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های دنیا نظر خود را درباره رویدادها و محصولاتی که معرفی شده‌اند اعلام کرده و در هر رسته انتخاب برتر از دید آن وب‌سایت را اعلام می‌کنند. در نمایگاه MWC هم تمام محصولات جدید هوآوی و اکوسیستم دفترکار هوشمند هوآوی توانستند جوایز برترین‌ها را از وب‌سایت‌هایی ازجمله Android Authority، Trusted Reviews، Billboard، Newsweek، Tech Advisor و چند وب‌سایت معتبر دیگر دریافت کنند. بیشترین جوایز هم به دفترکار هوشمند، لپ‌تاپ هیبریدی MateBook E و کتابخوان دیجیتال MatePad Paper اختصاص داده شد و در مجموع تعداد این جوایز به 32 عدد رسید.
 
 
چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین‌ها بودند؟

هوآوی با تاکید بر اکوسیستم سوپردیوایس و ارائه راهکارهای زیرساخت‌ ارتباطی و ارائه محصولات به‌روز و حرفه‌ای قصد دارد ارتباط کاملی بین محصولات خود ایجاد کرده و به هوشمندتر شدن زندگی افراد کمک کند؛ در تمامی ابعاد خانه هوشمند، دفترکار هوشمند، ورزش و سلامت، سفر و سرگرمی.
 
 
چه محصولاتی از هوآوی در MWC امسال جزو برترین‌ها بودند؟
 

برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید هوآوی و اطلاع از جدیدترین اخبار این شرکت به این لینک مراجعه فرمایید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها