در دنیای ماشینی و مدرن امروز زمان، پول و انرژی اهمیت بسیار زیادی برای افراد دارند. به همین دلیل از تمامی پتانسیل‌ها و امکانات استفاده می‌کنند که بتوانند در این فاکتورها نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۵۷۱۹۷
 
آشنایی با خدمات قالیشویی نوین در تهران و کرج + تخفیف عیدانه 30 درصدی
 
برخلاف گذشته که افراد فضا، زمان، آب و انرژی کافی در اختیار داشتند و می‌توانستند فرش‌ها، مبلمان، موکت‌ها و ... را به شیوه‌های سنتی شستشو دهند، امروزه می‌توانند از خدمات قالیشویی استفاده کنند. با توجه به سودآوری مناسب قالیشویی، امروزه شرکت‌های متعددی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت داشته و به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کنند.

هرکدام از این شرکت‌ها خدمات منحصربه‌فردی ارائه می‌کنند و از نیروها و تجهیزات مدرن و به‌روزی بهره‌مند هستند. قالیشویی نوین به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین، باسابقه‌ترین و معتبرترین شرکت‌های قالیشویی تهران شناخته می‌شود که خدمات گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این شرکت، خدمات آن و مزایای استفاده از این خدمات پرداخته خواهد شد.
 


اهمیت استفاده از خدمات قالیشویی

 

فرش، موکت، مبلمان و ... از مهم‌ترین ارکان دکوراسیون منازل به شمار می‌روند. زمانی که گردوغبار، لکه و آلودگی جذب کنند زیبایی خود را از دست داده و احساس ناخوشایندی به ساکنین منزل انتقال می‌دهند. با توجه به آنکه فرش‌ها، موکت‌ها و ... همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند، پتانسیل بالایی برای جذب آلودگی‌ها دارند.

علاوه بر این‌که شستشو فرش‌ها به روش‌های سنتی نیاز به صرف زمان، انرژی و مواد شوینده زیادی دارد، یک کار بسیار سخت است. خصوصاً زمانی که افراد اقدام به خانه تکانی کامل می‌کنند. استفاده از خدمات قالیشویی برای شستن فرش، موکت، مبلمان، پرده و ... می‌تواند اهمیت و مزیت‌های متعددی داشته باشد.
 
مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

·        فرش‌ها دارای الیاف و مواد منحصربه‌فرد و مختلفی هستند. هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویژه دارند. لازم است که در هنگام شستشوی آنها توجه بالایی به نوع الیاف و نوع مواد شوینده و روش شستشو شود. شرکت قالیشویی نوین به‌عنوان بهترین قالیشویی تهران با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و ماهر بهترین روش و شوینده‌ها را بر اساس نوع بافت و الیاف اخذ می‌کند.

·        قالیشویی از دستگاه‌ها و ابزارهای مدرن و به‌روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای شستن فرش‌ها استفاده می‌کند.

·        در این شرکت‌ها از جاروبرقی‌های صنعتی برای گردگیری و غبارروبی فرش‌ها استفاده می‌شود.

·        فرش‌های آسیب دیده توسط افراد متخصص تعمیر می‌شوند.

·        انتخاب مواد شوینده بر اساس نوع بافت، الیاف و رنگ‌های فرش‌ها انجام می‌شود.

·        شستشوی تخصصی فرش‌ها باعث افزایش طول عمر آنها خواهد شد.

·        استفاده از خدمات این شرکت‌ها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها، زمان و انرژی افراد می‌شود.
 

آشنایی با خدمات قالیشویی نوین در تهران و کرج + تخفیف عیدانه 30 درصدی


تاریخچه قالیشویی نوین

 

شرکت قالیشویی نوین اولین بار فعالیت خود را در سال 1378 در تهران آغاز کرد. سال‌ها در تلاش بود که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. استفاده از تجهیزات مدرن و نیروهای متخصص و همچنین کیفیت کار بسیار عالی این شرکت باعث شده که محبوبیت بیشتری در میان مردم پیدا کند.

این شرکت اقدام به افتتاح شعبه‌های دیگر در نقاط تهران و افتتاح یک شعبه در شهر کرج بکند. این شرکت امروزه با داشتن 5 شعبه به همراه نیروهای متخصص و همچنین تجهیزات مدرن در تلاش است که خدمات باکیفیتی به مشتریان ارائه کند.
 


مهم‌ترین خدمات قالی ‌شویی نوین

 

قالیشویی نوین بیش از دو دهه سابقه فعالیت داشته و با افتتاح شعبه‌های مختلف در نقاط مختلف تهران و کرج تلاش دارد که با فعالیت صادقانه رضایت مشتریان خود را جلب کند. از مهم‌ترین خدمات قالیشویی نوین در شعبه‌های مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 


شستشوی انواع فرش‌ها

 

تمامی شعبه‌های قالیشویی نوین به تجهیزات مدرن و نیروهای متخصص مجهز هستند. به همین دلیل انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت را با استفاده از مناسب‌ترین روش‌ها و مواد شوینده نانو و استاندارد شستشو می‌دهند. در این قالیشویی تمامی مراحل شستشوی فرش‌ها شامل گردگیری، خیساندن و شستشو، آبکشی و خشک‌کردن پایانی با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می‌شود.

به این صورت هیچ‌گونه آسیب و خسارتی به فرش‌ها وارد نمی‌شود و آلودگی در سطوح و بافت آنها باقی نخواهد ماند. این شرکت علاوه بر شستن فرش‌ها خدماتی همچون شستن انواع تابلو فرش، موکت، پرده، خوشخواب و ... دارد.
 
 
آشنایی با خدمات قالیشویی نوین در تهران و کرج + تخفیف عیدانه 30 درصدی
 


خدمات خشک‌شویی قالیشویی نوین

 

یکی دیگر از خدمات شرکت قالیشویی نوین خشک‌شویی است که هم در داخل شرکت و هم در محل انجام می‌شود. افراد می‌توانند با استفاده از خشک‌شویی انواع مبلمان خانگی و اداری، موکت‌ها، خوشخواب، پرده‌ها و ... را تمیز کنند. قالیشویی نوین از دستگاه‌های مدرن و به‌روز دنیا استفاده می‌کند.
 


تعمیر و ترمیم فرش‌

 

فرش‌ها خصوصاً فرش‌های دستبافت از جمله لوازم گران‌قیمت و ارزشمند منازل هستند. جایگزین کردن آنها با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه می‌تواند برای بسیاری از افراد کار هزینه برداری باشد. یکی از مهم‌ترین خدمات قالیشویی نوین تعمیر و ترمیم انواع فرش‌های آسیب دیده است. فرش‌ها ممکن است در اثر عوامل مختلفی همچون رطوبت، فشار و ... دچار خسارت‌هایی شوند که نیاز به بررسی و ترمیم داشته باشند.
 
ترمیم فرش یک کار کاملاً تخصصی است. افراد عادی قادر به انجام آن نخواهند بود. خدمات ترمیم فرش‌ها در قالیشویی نوین شامل موارد زیر هستند:

·        ممکن است در اثر استفاده از شوینده‌های نامناسب در منزل فرش‌ها دچار تغییر رنگ شده باشند و قالیشویی نوین با استفاده از مواد مخصوص رنگ برداری این مشکل را برطرف می‌کند.

·        در صورتی که فرش‌ها نیاز به رفو داشته باشند و یا از مشکلاتی همچون سوراخ شدگی، پارگی و سوختگی برخوردار باشند، در این شرکت ترمیم و تعمیر خواهند شد.

·        خدمات مربوط به ریشه فرش نیز در این شرکت توسط نیروهای متخصص انجام می‌شود. اگر ریشه فرش‌ها از بین رفته باشد و یا دچار پارگی شده باشد مجدداً ریشه زنی و ریشه بافی می‌شود و به حالت ابتدایی برمی‌گردد. خدمات تعمیر و ترمیم فرش‌ها باعث می‌شود که عمر بیشتری داشته باشند و افراد زمان بیشتری از آنها استفاده کنند.
 
 
آشنایی با خدمات قالیشویی نوین در تهران و کرج + تخفیف عیدانه 30 درصدی
 


تخفیف عیدانه 30 درصدی قالیشویی نوین

 

قالیشویی نوین در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان عرضه می‌کند، همواره در تلاش بوده تا خدمات دیگری نیز به مشتریان خود ارائه کند. از جمله مهم‌ترین خدمات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        انتشار انواع مقالات آموزشی در وبسایت رسمی شرکت و ارائه اطلاعات کاربردی به مشتریان

·        ارائه مشاوره‌های رایگان توسط کارشناسان متخصص به مشتریان

·        خدمات‌رسانی به افراد در تمام طول سال و ایام تعطیل به‌صورت شبانه‌روزی

·        امکان سفارش گیری آنلاین برای مشتریان و ...

یکی از باارزش‌ترین خدمات قالیشویی نوین ارائه تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف است. این شرکت به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز تخفیفی 30 درصدی برای خدمات خود به مشتریان در نظر گرفته است. مشتریان قادر هستند که به‌صورت حضوری یا آنلاین سفارش‌های خود را ثبت کرده و از تخفیف‌های نوروزی شرکت بهره‌مند شوند. افراد می توانند از این تخفیف ویژه از ابتدای دی ماه سال 1400 تا فروردین ماه سال 1401 برخوردار شوند.
 


جمع‌بندی نهایی

 

با توجه به سودآوری مناسب قالیشویی امروزه شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت داشته و به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کنند. شرکت قالیشویی نوین با داشتن بیش از دو دهه سابقه فعالیت، خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه کرده و با برخورداری از نیروهای متخصص و تجهیزات و دستگاه‌های مدرن می‌تواند به بهترین شکل ممکن فرش‌ها، موکت‌ها و ... را شستشو داده و تعمیر کند.

این قالیشویی به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز تخفیف 30 درصدی در خدمات خود اعمال کرده است و افراد می‌توانند با هزینه‌های مناسب‌تر فرش‌های خود را شستشو دهند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها