جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج با حضور استاندار البرز و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۶۵۳۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:مجتبی عبداللهی استاندار البرز و خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور پس از بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج طی جلسه ای این روند را مورد بررسی و اتخاذ تدبیر برای تسریع در تکمیل قرار دادند.
عبداللهی در این راستا گفت: باید بتوانیم تکمیل این پروژه را با اتکا به درآمدزایی از پروژه دنبال کنیم.
وی افزود: به طور قطع به کمک های ملی نیز نیازمندیم ولی می توانیم از محل تهاتر اراضی شهرداری که برای این امر اختصاص دارد بخش بزرگی از مشکل معارضان را حل کنیم و باقی امر را نیز پیمانکار همراهی داشته باشد.
استاندار البرز گفت: پیمانکار می تواند با ایجاد اماکن تفریحی، بین راهی، تجاری و گردشگری در این مسیر به درآمد بسیار خوبی طی زمان معینی دست یابد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور نیز با تاکید بر اینکه این پروژه برای البرز و بویژه کلانشهر کرج ضروری است، افزود: ادامه پروژه آزادراه همت در البرز با کمربند شمالی کرج تکمیل می شود و به معنای واقعی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
خادمی گفت: تکمیل پل های این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر را طی گزارشی برای تامین اعتبار به وزیر محترم راه و شهرسازی اعلام خواهم کرد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها