مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

اجرای برنامه‌های هفته جوان محدود به مرکز استان نشود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: اجرای برنامه‌های هفته جوان محدود به مرکز استان نشود.
کد خبر: ۱۳۵۵۷۵۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در دیدار با تنی چند از مجمع جوانان استان همدان در خصوص اجرای برنامه هفته جوان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) در استان همدان با بیان اینکه پیشرفت امروز ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی، دفاعی و غیره مرهون مجاهدت‌های جوانان در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و پس از آن تا به امروز است، گفت: امروز نیز قوه محرکه ایران اسلامی نیروی انسانی جوانان مؤمن و انقلابی است.
وی با بیان اینکه جوانان نخبه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی استان همدان نیز امروز در این زمینه در سطوح مختلف ملی و فراملی حرف‌ها برای گفتن دارند، گفت: در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن امام گران‌قدر با سخنان و رهنمودهای خود همواره مردم را به امیدواری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی توصیه و تشویق می‌کردند امروز نیز رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تأکیدات و توجهات ویژه‌ای به استفاده از نیروی جوان کشور دارند لذا باید همه توان خود را برای استفاده صحیح از این جامعه بزرگ بکار بگیریم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه بکار بردن افعال منفی و نشدن‌ها از ادبیات کاری و گفتاری آفت و مانع توسعه کمی و کیفی است، گفت: باید با تقویت روحیه مثبت‌اندیشی در زمینه‌های مختلف به خودباوری برسیم چراکه امامین انقلاب همواره به این مهم تاکید و توجه ویژه داشته و دارند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته جوان و میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) در استان همدان باید به همت جوانان برنامه‌ریزی و اجرا شود، گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها با محوریت جوانان تدارک دیده شود.
سیفی با اشاره به اینکه برنامه باید در سطح استان به‌صورت متنوع اجرا شود، گفت: هفته جوان فرصتی برای معرفی جوانان نخبه و همچنین جذب جوانانی است که دارای ظرفیت و استعداد در زمینه‌های مختلف هستند.
وی تصریح کرد: آنچه باید بیش‌ازپیش موردتوجه باشد بحث مشاورین جوان دختر و پسر در روستاهای استان است و همچنان که طی چندماهه اخیر تاکید شده امروز باید این فرصت را مغتنم بشماریم و نسبت جذب و شناسایی این عزیزان برای بهتر دیده‌شدن و بهتر برنامه‌ریزی‌کردن در جوامع مختلف بهره‌مند شویم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه شناسایی جوانان فعال و اجتماعی در مناط مختلف شهری و روستایی استان می‌تواند کمک شایانی به ما و شما جهت تأمین نیازمندهای این عزیزان کند، گفت: به‌وسیله جمع‌آوری آمار و اطلاعات در خصوص مسائل مختلفی چون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره می‌توان دوره‌های توانمندسازی و تعالی خانواده برای این عزیزان برگزار کرد تا نهایتاً شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم.
در ادامه این جلسه یوسف خدرویسی، سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: جلسات و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری برنامه‌های هفته جوان از روزهای گذشته با مشارکت جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد آغاز شده و برنامه‌های متنوعی نیز تدارک‌دیده‌شده است.
وی با اشاره به اینکه پیش از شیوع سویه جدید اُمیکرون قصد برگزاری اجتماع بزرگ جوانان نخبه استان با محوریت سازمان های مردم نهاد را داشتیم که متاسفانه با توجه به شرایط موجود کنسل و برنامه های دیگر جایگزین شده است، گفت: در این هفته دیدار با امام جمعه محترم همدان، خانواده معزز شهدای جوان و مدافع سلامت استان، برگزاری نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد، معرفی جوانان نخبه و چندین برنامه فرهنگی دیگر نیز تدارک دیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها