در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت صورت گرفت؛

128 نفر از فرزندان خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی از خدمت سربازی معاف شدند

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، ۲۷ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۵۴۹۲۸

                                    

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛ بنا به اعلام پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه این اقدام با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان و هم افزایی کمیته امداد انجام شده است، افزود: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) دو هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان های اسفراین، بجنورد، شیروان، راز، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان توزیع شده است.


وی در رابطه با اجرای طرح اطعام نیازمندان نیز در این ایام افزود: به همین مناسبت بیش از ۲۵ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری سطح استان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.


وی همچنین با اشاره به کمک های خیران در تهیه گوشت مورد نیاز خانوارهای تحت حمایت نیز گفت: خیران استان ۵۱۶کیلو گوشت قرمز به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند که توسط مراکز نیکوکاری بین آنان توزیع شد و علاوه بر آن ۲۳۲ کیلو گوشت قرمز نیز توسط آستان قدس به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد که تمامی این گوشت ها با اولویت خانواده های بیمار، ایتام و نیازمندان توزیع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها