اشتغال، چالش جدی لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: یک هزار طرح عمرانی راکد در این استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۵۴۸۱۵

به گزارش جام جم انلاین لرستان: احمدرضا دالوند اظهار کرد: یکی از چالش‌های جدی در لرستان بحث اشتغال است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکالیف متعددی را در این حوزه برعهده دارد.
 
وی با تاکید بر نظارت جدی نسبت به مسایل اشتغال ادامه داد: لرستان جزو استان‌های آخر در بحث اشتغال و شاخص‌های اول محرومیت است که به هیچ عنوان زیبنده استانی با ظرفیت های بیشمار نیست.
 
دالوند بیان کرد: باوجود تلاش‌های گذشته اما بیکاری جوانان، لرستان را رنج می‌دهد بنابراین عهده دار بودن در مدیریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار مشکل و نیازمند تلاش جهادی است.
 
وی گفت: باید قرارگاه اشتغال در لرستان ایجاد شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن بیکاری تلاش کنند، هم افزایی لازم در بحث اشتغال وجود ندارد و حضور بخش خصوصی می‌تواند زمینه اشتغالزایی در استان را فراهم کند.
 
دالوند  با اشاره به اینکه با اعتبارات دولتی اندک و وجود تحریم ها نمی‌توان شاهد توسعه همه جانبه بود، عنوان کرد: استان‌هایی که از وجود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران بی‌شمار بهره‌مند هستند وضعیتی به مراتب بهتر از لرستان دارند بنابراین راهی بجز ایجاد زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در این استان نداریم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها