شاید شما هم مثل من یکی از طرف داران موبایل های سامسونگ باشید
کد خبر: ۱۳۵۴۵۵۳
خرابی باتری گوشی های جدید و تقسیم یک تجربه خوب!
 
سری جدید مدل های سامسونگ که از سال 98 وارد بازار ایران شد با استقبال زیادی روبرو شد به طور مثال مدل های A10 S و A20 S به علت میان رده بودن این محصول و قیمت مناسب نسبت به کارایی و امکاناتی که داشت خیلی زود فروش  زیادی پیدا کرد من هم که دنبال خرید یک گوشی در هیمن محدوده قیمیت بود م بعد از پرس و جو یک  گوشی سامسونگ A10 S خریدم.

هنوز چند ماهی از لذت بردن از گوشی جدید نگذشته بود که متاسفانه دچار خرابی باتری شد به طوری که باتری گوشی خیلی زود خالی می شد و بعد گذشتن چند هفته متوجه باد کردن باتری هم  شدم با توجه به این که می دونستم  در زمان خرید گوشی جدید باتری شامل گارانتی نمی شود مجبور بودم هرچه سریع تر باتری گوشی سامسونگ A10S را تعویض کنم.

رفتم برای خرید باتری سامسونگ A10 S  جدید بعد از پرسو جو از چند مغازه  و متوجه شدم که پیدا کردن باتری های گوشی جدید بسیارسخت است .گویا چون هنوز باتری مدل های جدید به اصطلاک نیافتاده به همین علت در بازار هم  موجود نیست.

بعد از کلی گشتن  یک باتری  کارکرده  از روی گوشی که قبلا خراب شده بود  پیدا کردم از یک طرف قیمت فروشنده برای این باتری خیلی زیاد بود و از طرفی هم  دلم رضایت به تعویض باتری کارکرده نمی داد.

از همه مهمتر باتری گوشی من هم  باد کرده بود  و ممکن بود آسیب بزنه به گوشی تنها راه چاره درآن زمان به فکرم رسید خارج کردن  باتری باد کرده  از گوشی بود تا آسیب بیشتری به سایر قسمت های گوشی وارد نکنه این کار انجام دادم و دست از پا دارز تر برگشتم به خانه  نداشتن گوشی و پیدا نکردن باتری حسابی کلافه ام کرده بود.

از یک طرف خرید گوشی جدید برای من مقدور نبود ظاهرا پیدا کردن باتری جدید هم به این زودی ها ممکن نبود ، شروع کردم به جستجو در اینترنت بعضی از فروشگاه زده بودن به زودی تماس گرفتم ولی معلوم نبود چقدر باید صبر کرد.

تا این که به مجموعه جی اس ام باتری برخورد کردم. اولین چیزی که توجه من را جلب کرد این بود که این فروشگاه به صورت تخصصی فقط در زمینه باتری موبایل و شارژ فعالیت می کرد.

درکمال تعجب این باتری را هم داشتند. قیمت هم  مناسب  بود نسبت به قیمت هایی که در بازار دیده بودم ولی همچنان شک داشتم چون من خیلی در بازار چرخیده  بودم . تماس گرفتم  با بخش پشتیبا نی جی اس ام باتری  کلی سوال کردم و جالب  این که با حوصله تمام جواب های من رو دادند و تاکید کردند که باتری اصلی سامسونگ  A10 S موجود هست با یک هفته مهلت تست و  3 ماه گارانتی تعویض.

 هم خوشحال بودم و هم نگران چون تجربه زیادی از خرید اینترنتی ندارم جالب این جا بود که گفتن ارسال رایگان هم داریم ولی من هماهنگ کردم که  صبح  حضوری برم برای خرید باتری سامسونگ.  البته گفتن که به علت شرایط کرونا فروش حضوری محدود هست و با هماهنگی که انجام شد قرار شد که فردا صبح برم برای خرید باتری سامسونگ A10S   من رسیدم یکی از پرسنل با برخورد خوب باتری را برای من آوردن  بله باتری اصلی بود چون این چند روز من اینقدر چرخیده بودم حسابی استاد شده  بودم باتری کاملا  با باتری اصلیA10 S  مطابقت داشت باتری را خریدم.

شاید  فقط تنها ایراد این بود که خودشون تعویض نمی کردن البته راهنمایی کردن من را پیش یکی هم همکارن خودشون فرستادن که خیلی هم نزدیک بود خلاصه  رفتم باتری تعویض کردم و الان نزدیک به دو ماه هست که از خرید باتری من میگذره تجربه خوبی بود برای خرید اینترنتی  ابته من تا امروز فکر کنم چند تا از دوست ها که مشکلی مثل من داشتن جی اس ام باتری را معرفی کردم انصافا همه راضی بودن  این مطلب نوشتم برای جی اس ام باتری که اولا  تشکر کنم وجود یک فروشگاه که با تنوع خیلی زیاد باتری از مدل های جدید و قدیمی رفتار خوب و گارانتی محصولات البته شاید برای من که دانشجو هستم  با در آمد دانشجویی این مشکل  این قدر حاد به  نظر می رسید البته با توجه به گران بودن گوشی موبایل  وجود همچنین  فروشگاه هایی  کمک بزرگی خواهد بود برای افرادای مثل من.  

این تجربه برای عزیزانی که در پی خرید باتری های کمیاب و قدیمی و یا مدل های جدید هستن  خواستم در میان بزارم و  این فروشگاه معرفی کنم که به صورت تخصصی باتری موبایل و شارژر فعالیت می کنند  اگه شما هم مثل من به دنبال باتری موبایل برای خود هستید می تونید به راحتی از این فروشگاه باتری تهیه کنید  ارسال رایگان به سراسر ایرا ن هم  دارند.
 
(با مراجعه به جی اس ام باتری GSMBATTERY.COM)  می‌توانید باتری  و شارژر های اصلی  را تا انتهای  جشنواره فروش با تخفیف ویژه  بخرید. 

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با جی اس ام باتری در ارتباط باشید:

آدرس: جمهوری تقاطع ولی عصر جمب فروشگاه رفاه ساختما ن 24 طبقه دوم

کدپستی: 1134916118

پست الکترونیک: info@gsmbattery.com

شماره تماس:66482138-021
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها