نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور در آستانه چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت انجمن مدیریت جهادی کشور با هدف تولید و ترویج مولفه‌های جهادی و شناسایی مدیران موفق جهادی در مصلی تهران برگزار است.
کد خبر: ۱۳۵۴۵۱۰

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان با حمایت مالی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه خبر داد.
 
بختیار رازانی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف نمایش اقتدار ملی و آشنایی آحاد مردم با موج عظیم پیشرفت و خدمات برگزار شده است
 
رازانی اظهار کرد: در حقیقت این نمایشگاه فرصتی است تا علاوه بر آشنایی بخش‌های مختلف دولت و صنعت با یکدیگر، آحاد جامعه نیز در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های 43 ساله انقلاب اسلامی قرار گیرند.
 
وی بیان کرد : از جمله واحدهای صنعتی که با حمایت مالی این  شرکت در نمایشگاه مذکور حضور یافته اند را میتوان به  دارو سازی های اکسیر زاگرس فارمد ، دکتر جهانگیر، کشت و صنعت خرمان ، خوشه گلیم جاجیم ، خوشه آبزی پروری ، پارک علم و فناوری زاگرس پوش ، فروآلیاژو آریا گچ اشاره نمود .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها