رئیس مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش:

زمان امتحانات نهایی دانش‌ آموزان تغییر کرد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی ادامه فعالیت مدارس در پیک ششم کرونا گفت: اصل را بر اقتضائات و شرایط هر منطقه گذاشته‌ایم و تعطیلی سراسری مدارس را نداریم گفت: مسئولان هر استان برحسب شرایط، تصمیم گیری می کنند که مدارس حضوری، مجازی یا ترکیبی از هر دو روش باشد.
کد خبر: ۱۳۵۴۳۱۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،  صادق ستاری‌فرد درباره روند فعالیت مدارس به علت گسترش اُمیکرون توضیح داد و در این باره اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا، مقرر شده برای مدیریت این مسئله ستاد‌های مقابله با کرونای استان‌ها تصمیم بگیرند.

وی افزود: مدارس در برخی مناطق روستایی ما حضوری هستند. در برخی مدارس نیز دانش آموزان به صورت حضوری و مجازی و در پاره‌ای مناطق نیز کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه پیرامون برگزاری حضوری کلاس‌های درس، اصل را بر اقتضائات و شرایط هر منطقه گذاشته‌ایم و تعطیلی سراسری مدارس را نداریم گفت: مسئولان هر استان برحسب شرایط، تصمیم گیری می‌کنند که مدارس حضوری، مجازی یا ترکیبی از هر دو روش باشد.

ستاری‌فرد درباره نگرانی والدین از ابتلای فرزندانشان به کرونا گفت: همکاری و هماهنگی میان اولیاء و مدارس برقرار است و اصل را بر همراهی اولیاء و مدارس گذاشته‌ایم. اگر هر دانش آموزی علائم سرماخوردگی داشت از حضورش در مدارس امتناع می‌شود و دانش آموزانی که به واسطه بیماری اعضای خانواده، در معرض ابتلا قرار دارند نیز در مدارس حضور نمی‌یابند.

وی ادامه داد: ۹۵ درصد دانش آموزان مشمول ما، دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و تزریق دوز سوم فرهنگیان نیز ادامه دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد درباره الزامی بودن یا نبودن واکسیناسیون دانش‌آموزی گفت: واکسن زدن شرط حضور در مدارس نیست و شرط پی سی آر مثبت نیز نداریم، ولی سعی کردیم با روش‌های اقنایی دانش آموز را به سمت و سوی واکسن زدن سوق دهیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها