خطیب نماز جمعه تهران، نماز جمعه را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نماز جمعه امروز، نماز سپاس است و خداوند را بابت نعمت بزرگ انقلاب اسلامی شاکریم.
کد خبر: ۱۳۵۴۱۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌ های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه تهران با تبریک ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ماه بهمن و دهه فجر امسال با ایام ماه رجب تقارن پیدا کرده است، بنیان حرکت انقلاب اسلامی کلمه توحید بود و ماه رجب نیز پیام آور حرکت توحیدی برای آحاد مؤمنان است.

وی بیان کرد: نماز جمعه امروز، نماز سپاس است و خداوند را بابت نعمت بزرگ انقلاب اسلامی شاکریم. یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، نماز جمعه است و نماز جمعه را از برکت انقلاب اسلامی داریم.

خطیب نماز جمعه تهران، ۲۲ بهمن را یک روز خدایی دانست و ادامه داد: روزهای خدایی امت نباید مورد غفلت قرار گیرد. یاد نعمت الهی و توجه به نصرت الهی بسیار مهم است. برای رسیدن به قله‌ها باید سختی‌ها و مشکلات را تحمل کرد که ملت ما در مسیر طی شده انقلاب اسلامی همواره در برابر سختی‌ها صبوری کردند و نتیجه این رفتار شکوه و عزتی است که برای ملت ما به وجود آمده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تصریح کرد: شکر در برابر نعمت‌های الهی و ولایت الهی و استقرار ولایت بسیار مهم است و کفران بزرگترین بی تقوایی محسوب می‌شود. همچنین استقامت و صبر برای تحقق آرمان‌های الهی از اعظم جلوه‌های تقوا است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: برای دولت انقلابی و مردمی و همه خدمتگزاران به انقلاب اسلامی و ملت ایران توفیق می‌طلبیم و ان شاء الله در انجام وظایف و اهداف خود موفق باشند. قوای سه‌گانه و نیروهای مسلح سرافراز ما امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است و به نفس الهی، روح الهی و مدد قدس الهی ملت ما متحول شد. در پرتو این تحول الهی انقلاب ما به پیروزی رسید. مردم ما سختی‌ها، شکنجه‌ها، غربت در گوشه‌های زندان را تحمل کردند، جان دادند، به و با نثار جان خود به حرکتشان رونق دادند و تلاششان اوج گرفت و در نتیجه خداوند صدق را در ملت ما دید و به آنان نصرت داد.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: از فراز ۲۲ بهمن چهل و سوم میراث عظیم گذشته را با کامیابی‌هایش مشاهده می‌کنیم. تکرار ۲۲ بهمن‌ها باعث می‌شود نسل به نسل و سال به سال این پرچم افتخار دست به دست شود و ان شاء‌الله این مسیر تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت و به فضل الهی این پرچم دیگر به زمین نخواهد افتاد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها