مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران مطرح کرد

تلاش برای افزایش ظرفیت تولید در طرح اقدام ملی مسکن

فرماندار چهار باغ استان گفت: ساکنان مسکن مهر ابریشم این شهرستان همچنان در انتظار عملیاتی شدن تعهدات پیمانکاران اداره کل راه وشهرسازی استان البرز در زمینه خدمات آموزشی، رفاهی، درمانی و شهری این شهرک هستند.
کد خبر: ۱۳۵۳۶۳۵
ساکنان مسکن مهر ابریشم البرز چشم به راه زیرساختهای رفاهیبه گزارش جام جم آنلاین البرز؛ قدرت اله شمیرانی گفت: چند سالی است که این مجتمع مسکونی پر جمعیت مورد بهره برداری قرار گرفته است، اما تاکنون برای رفع نیازهای خدماتی شهروندان آن اقدامات لازم به عمل نیامده و تعهدات پیمانکاران راه وشهرسازی به خوبی انجام نشده است.
وی از صاحبان سرمایه در بخش خصوصی و نیز مجمع خیرین سلامت استان البرز دعوت کرد برای تامین خدمات شهری و بهداشت و درمان جمعیت ساکن در مجتمع مسکن مهر ابریشم این شهرستان وارد صحنه شوند و از راه وشهرسازی استان خواست به تعهدات خود در این شهرک عمل نماید.
 شمیرانی افزود: این مجتمع بزرگ مسکونی فاقد درمانگاه و زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی می باشد و رفع این مشکلات، حمایت خیرین و حضور سرمایه گذاران را طلب می کند.
وی گفت: البته مدرسه ۱۲ کلاسه این شهرک آماده بهره برداری است و قرار است به زودی کلنگ درمانگاه آن به همت خیرین به زمین زده شود.
این مسوول تصریح کرد: طی نشستی با یک سری از سرمایه گذاران، مشکلات و نیازهای شهروندان این مجتمع را  مورد بررسی همه جانبه قرار داده ایم و این مهم را تا کسب نتایج مطلوب پیگیری می کنیم.
وی افزود: همچنین ایجاد و راه اندازی بازار روز در این ناحیه شهری که از جمله نیازهای ضروری ساکنان محسوب می شود را در دست بررسی و اقدام  شهرداری چهارباغ قرار داده ایم.
فرماندار چهار باغ با تاکید بر ضرورت ساخت اماکن فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در این ناحیه شهری گفت: مسکن و شهرسازی که سازنده این مجتمع عظیم مسکونی است انجام اقدامات اساسی در جهت ارایه خدمات شهری را بدون انجام تعهدات برعهده شهرداری چهارباغ محول کرده است.
شمیرانی ادامه داد: در این راستا شهرداری چهار باغ اخیرا آغاز یک سری اقدامات اساسی در معابر و محوطه این شهرک مسکونی را  در دستور کار قرار داده است و در مرحله نخست یک نفر را به عنوان مسوول ناحیه شهری ابریشم معرفی کرده است.
وی با ذکر این موضوع که با تلاش اداره برق  مشکل روشنایی بیشتر معابر این مجتمع مسکونی برطرف شده است گفت: فرمانداری و مجموعه ادارات چهار باغ رفع  مشکلات این مجتمع  را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می کنند.
فرماندار چهارباغ  افزود: اکنون ساکنان این شهرک با مشکل نارسایی در وضعیت آنتن دهی همراه اول مواجه هستند و مسوولان ذیربط قول داده اند، در یک ماه آینده این مشکل برطرف شود.
شمیرانی اظهار داشت: چالش ها و کمبودهای خدماتی حاکم بر این مجتمع حاصل پاره ای کم توجهی های به ارث رسیده از سال های گذشته است و ما تلاش وافری را برای رفع این نارسایی ها در دستور کار قرار داده ایم.
شهرک مسکن مهر ابریشم دارای حدود ۱۲هزار واحد مسکونی است .
چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها