نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی البرز

دریافت جایزه کشور‌های اسلامی توسط یک شرکت داروسازی در البرز

نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی البرز از اهدای بهترین جایزه گروه کشور‌های اسلامی (دی هشت) به یک شرکت داروسازی این استان به خاطر انتقال فناوری تولید ۲داروی درمان سرطان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۳۵۰۰
دریافت جایزه کشور‌های اسلامی توسط یک شرکت داروسازی در البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز؛ امیر فرشچی گفت: در حالی که با شرایط سخت تحریمها مواجه هستیم، اختصاص این جایزه ارزشمند به یک شرکت داروسازی ایران بسیار با اهمیت و نشانه تحقق شعار «ما می توانیم» است.
وی افزود: این جایزه ارزشمند طی مراسم ویژه ای در نشست اخیر دبیر خانه گروه دی هشت مستقر در شهر استانبول ترکیه به مدیر شرکت دارویی «آریوژن فارمد» اهداء شد.
فرشچی افزود: این شرکت داروسازی برای دومین بار است که در بستر تولید و انتقال فناوری و دانش ساخت دارو از میان ۴۱شرکت‌کننده موفق به دریافت بهترین جایزه می شود.
وی اظهار داشت: داروی «تراستوزومب» با نام تجاری «آریوتراست» که برای درمان سرطان پستان و سرطان معده کاربرد دارد و داروی «بواسیزامب» با نام‌ تجاری «اِستیوانت» برای درمان سرطان روده، ۲دارویی هستند که انتقال تکنولوژی ساخت این داروها بهترین جایزه D۸ را برای شرکت سازنده به ارمغان آورد.
گروه «دی هشت» کشورهای ایران، ترکیه، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، مالزی، مصر و نیجریه را شامل می شود.
استان البرز  دارای ۷۳واحد تولیدکننده محصولات دارویی فعال است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها