طرح انفاق مهدوی

اجرای طرح انفاق مهدوی در البرز

طرح انفاق مهدوی باهدف کمک به محرومان آسیب دیده به‌صورت نقد، غیر نقد و ارائه خدمات به نیت سلامتی امام زمان (عج) در استان البرز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۳۱۳۹
اجرای طرح انفاق مهدوی در البرزبه گزارش جم جم آنلاین البرز، رئیس کمیته امداد امام (ره) محمد شهر با اشاره به این که طرح انفاق مهدوی در راستای محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات خانواده‌های آسیب دیده اجرا می‌شود، گفت: این وجوهات علاوه بر امور معیشتی آسیب دیدگان صرف ارائه جهیزیه، درمانی، تأمین لوازم زندگی، و همچنین ساخت و تعمیر مسکن محرومان می‌شود.
سیدرضا شوبیری، بابیان این که در نماز جمعه محمد شهر و روز ولادت حضرت زینب (س) از سه تن از مودیان زکات این استان تقدیر شد، افزود: در طرح انفاق مهدوی خیران رقمی معادل ۱۶۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقدی برای رفع نیازمندی معیشت، لوازم‌خانگی، درمانی باهم افزایی با مراکز نیکوکاری پرداخت کردند.
وی درباره دیگر ویژگی‌های این طرح گفت: خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵ هزار تومان در ماه به نام حضرت صاحب‌الزمان (عج)  در این عمل خیر سهمی داشته باشند و در صورت تمایل به شماره تماس ۹۳۶۷۰۳۴۷۳۵ به‌صورت پیامک و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی (وات ساپ- ایتا- بله) اعلام کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها