امام جمعه ایلام :

حضور گروه های جهادی در مناطق محروم موجب دلگرمی ساکنان این مناطق می شود

امام جمعه ایلام گفت : حضور گروه های جهادی در بین مناطق محروم و خدمات رسانی بی منت و خودجوش به این مردم به ویژه هنگام بروز حوادثی چون سیل و زلزله موجب دلگرمی، اعتماد و امیدواری ساکنان این نقاط به نظام و گروه های جهادی می شود.
کد خبر: ۱۳۵۲۵۷۷

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار در آیین اهدای جهیزیه و سیستم های گرمایشی اهدایی بنیاد احسان و در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و بنیادهای وابسته فقط واسطه خیر هستند و هیچ منتی بر نیازمندان ندارند و باید احترام و شان این افراد حفظ شود.
 
امام جمعه ایلام افزود:  گروه های جهادی در کنار کمک های مادی به رسالت فرهنگی و مذهبی در بین نیازمندان نیز توجه و اهتمام داشته باشند تا قشر نیازمند همزمان با خدمات مادی بسته های معنوی فرهنگی و مذهبی هم دریافت کند.
 
وی افزود:  از مسئولان بنیاد احسان می خواهیم برای مناطقی که فاقد آب شرب سالم هستند، طرح های آبرسانی ایجاد کنند تا از مهاجرت ساکنان این نقاط به حاشیه شهرها جلوگیری شود.

 در این آیین با حضور  مدیرعامل بنیاد احسان و مسئولان استانی ۷۶ سری جهیزیه به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ ریال، ۱۸۰ قلم کالای گرمایشی و اهدای ۲۰ تن گوشت بین مادران و کودکان دارای سوءتغذیه بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها