دو خرید تاجیکستانی پرسپولیس از وضعیت خود راضی نیستند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۸۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار به تساوی دو - دو در هفته نهم لیگ برتر فوتبال رسید تا ۱۶ امتیازی شده و با چند پله سقوط در رده ششم جدول قرار گیرد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به تساوی رسیدند که بار دیگر خبری از حضور خریدهای تاجیکستانی در ترکیب نبود.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که ۱۷ آبان ماه با توافقی به مدت دو سال وارد تهران شدند به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات هنوز نتوانستند بازی کنند.

باشگاه پرسپولیس همچنان از پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون و خواکین مربیان پیشین این تیم باز مانده است تا تاجیک‌ها که فعلاً با هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشده اند از وضع موجود اعلام نا رضایتی کنند.

مدیر برنامه‌های هنانوف و صفروف دلخوری خریدهای تاجیک یحیی را به گوش مجید صدری رسانده است تا سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده‌ای دوباره درباره آنها بدهد. باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده بود قسط سوم و نهایی را قبل از دربی پایتخت به حساب این مربی در سوئیس واریز می‌کند هنوز موفق به انجام این کار نشده است تا صدای صفروف و هنانوف بابت بازی نکردن در بیاید.

این دو بازیکن با وجود اینکه در تمرینات حضور دارند اما به دلیل عدم ثبت قراردادهایشان جایی در تاکتیک‌های یحیی گل محمدی ندارند تا این مربی نیز نسبت به این موضوع ناراضی باشد و در نشست خبری قبل از ستاوی با هوادار نیز از انها به عنوان «توریست» ی اد کند.

به نظر می‌رسد هنانوف و صفروف به طور قطع در دیدار چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس با پیکان نیز غایب هستند و نمی‌توانند برای سرخ‌ها بازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها