مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تاکید بر اینکه نصب دوربین در تاسیسات هسته ای کرج ضروری است، گفت: در صورتی که از اتفاقات تاسیسات کرج بی خبر باشیم، نمی‌توانیم اطلاعاتی را به مذاکره کنندگان وین ارائه دهیم.
کد خبر: ۱۳۵۲۲۰۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفتگو با این شبکه خبری عربی، ضمن تاکید بر اینکه برنامه هسته‌ای ایران پیشرفت زیادی کرده و غنی‌سازی با خلوص ۶۰ درصد انجام می‌شود، گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بدنبال توافق با ایران است تا بتواند برای نصب مجدد دوربین‌های خود در تاسیسات هسته ای کرج اقدام کند.

وی در این راستا افزود: در صورتی که از اتفاقات رخ داده در تاسیسات کرج بی خبر باشیم نمی‌توانیم اطلاعاتی را به مذاکره کنندگان در وین ارائه دهیم.

گروسی با بیان اینکه، برخی موضوعات همچون پیدا شدن مواد هسته‌ای در برخی مناطقی که از سوی ایران اعلام نشده بود، تاکید کرد: این موارد توضیح تهران را می‌طلبد و از این رو نیازمند ارزیابی اوضاع با ایران هستیم.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی جدید خود ادعا کرده است که، ایران استفاده از آبشار سانتریفیوژ‌های پیشرفته IR-۶ در سایت فردو را آغاز کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها