معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان:

ایران از خواسته‌ های خود عقب نخواهد نشست

معاون وزیر امور خارجه کشورمان:

ایران منتظر گام‌های عملی غرب است

معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهاد‌های مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفتگو‌های وین شده است.
کد خبر: ۱۳۵۱۷۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان با 1+4 که در مسکو حضور دارد در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: ایران با پیشنهاد‌های مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفتگو‌های وین شده است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهاد‌های مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفتگو‌های وین شده است.

وی با اشاره به اینکه مناسبات ایران و روسیه ممتاز و در عرصه‌های مختلفی امتداد دارد، افزود: ما در موضوعات مختلف با روسیه رایزنی و مشورت داریم و درباره گفتگو‌های وین نیز از قبل با مقامات روسی مشورت‌هایی داشتیم.

رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان با 1+4 افزود: در دور جدید گفتگو‌های وین نیز به طرق مختلف با روسیه رایزنی داشتیم و با ابتکارات جدید و موثر وارد عرصه گفتگو‌ها شویم.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این تعامل با طرف چینی هم وجود داشته و در حاشیه گفتگو‌های وین با دیگر طرف‌ها نیز مذاکراتی داشتیم.

باقری تاکید کرد: در دور جدید گفتگو‌ها، جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد‌های بسیار مفید و سازنده‌ای در دو موضوع رفع تحریم‌ ها و اقدامات هسته‌ ای ارائه کرد که می‌تواند روند گفتگو‌ها را بطور جدی به سمت جلو هدایت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها