مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز

گواهینامه استاندارد پیست بین المللی دیزین صادر می شود

مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز با اشاره به بازدید سازمان استاندارد از دستگاه ها و مجموعه پیست گفت: گواهینامه استاندارد این پیست به زودی صادر می شود.
کد خبر: ۱۳۵۱۵۳۴
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ صادق کلهر گفت: بازرسان سازمان استاندارد طی روزهای اخیر بازدیدی از مجموعه پیست بین المللی دیزین داشتند و در جریان آخرین اقدامات برای به روز رسانی و استاندارد سازی دستگاه های موجود در پیست قرار گرفتند.
وی ادامه داد: بر همین اساس گواهینامه استاندارد پیست بین المللی دیزین تا پیش از بازگشایی آن صادر می شود.
کلهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمان قطعی بازگشایی پیست بین المللی دیزین عنوان کرد: در صورت بارش ۲۵ سانتی متر دیگر برف طبق پیش بینی های صورت گرفته اوایل دی ماه پیست بازگشایی می شود.
وی به انجام رقابت ها در این پیست پس از بازگشایی اشاره و گفت: لیگ کشوری آلپاین از جمله رقابت هایی است که در اواسط دی ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.
پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها