مدیرکل پست ایلام گفت: توسعه خدمات با استفاده از ظرفیت های شبکه پستی از ضروریی ترین نیازهای شرایط کنونی است که در این راستا بیش از ۱۷۵ نقطه تماس و دسترسی آسان مردم به خدمات پستی در استان فعال است.
کد خبر: ۱۳۴۷۶۶۴
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ هدایت فیلی افزود: امروزه از دورافتاده ترین نقاط روستایی استان تا بستر شهرها این زمینه ایجاد شده است که مردم بتوانند خدمات پستی مطلوب، به روز و با سرعت و دقت کافی را دریافت کنند.
وی بیان کرد: هم اکنون ۱۳ واحد پستی دولتی، ۱۰۴ دفتر آی سی تی روستایی، ۵۷ دفتر پیشخوان دولت، ۳۸ صندوق پستی منصوبه در معابر شهری و روستایی و چندین دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان‌ها در سطح استان ایلام فعال می باشند.
مدیرکل پست ایلام یادآور شد: روزانه چهار هزار مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال می شود.
فیلی اضافه کرد: شرکت پست برای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته با وجود تورم شدید و افزایش هزینه‌ها، تعرفه‌های پستی را بخاطر جلب رضایت مشتریان افزایش نداده است.
وی، ارائه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیداوری کرد: اداره کل پست استان ایلام بتواند با تولید خدمات منعطف با نیازهای روز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها