اللهیار صیادمنش در گفت‌وگو با جام‌جم: از پیش برنده نیستیم

از رقابت در تیم‌ملی هراسی ندارم

اللهیار صیادمنش به جای مهدی طارمی در فهرست تیم‌ملی قرار گرفته است. او یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۰۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، اللهیار که انگار کم‌کم به مرز پختگی می‌رسد جوان‌تر که ‌بود از استقلال به فنرباغچه ترکیه رفت. در این باشگاه ترکیه‌ای دوام نیاورد و به صورت قرضی راهی اوکراین شد.

او حالا در این لیگ به قدری خوش درخشیده که احتمالا فنرباغچه این بازیکن را بازگرداند. وقتی در این باره از اللهیار سوال می‌کنیم جواب می‌دهد: «هیچ چیز برای آینده مشخص نیست. باید ببینیم در نیم فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.» باشگاه‌های بزرگ اوکراینی هم خواهان جذب صیادمنش هستند. مثلا شاختار به این بازیکن پیشنهاد داده است. خود اللهیار جواب می‌دهد: «من هم چیزهایی شنیده‌‌ام ولی‌ سرم به تمرین و بازی‌های تیم گرم است. در حال حاضر  نتایج زوریا و موفقیت تیم برای من مهمترین چیز است.»  البته اللهیار هم مثل دیگر فوتبالیست‌های ایرانی دوست دارد در بهترین لیگ‌ها و بهترین تیم‌ها توپ بزند. او وقتی با این سوال روبه‌رو می‌شود، جواب می‌دهد: «قطعا هر بازیکنی دوست دارد در سطح اول توپ بزند. من هم از این قاعده مستثنا نیستم ولی آدمی هم نیستم که مدام برای آینده رویاپردازی کنم. بله، اهداف طولانی مدت دارم ولی اول می‌خواهم به اهداف کوتاه مدتی که دارم برسم. این‌که برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم و موثر باشم.»

 اگر کادر فنی صلاح بداند...

ترافیک خط حمله تیم‌ملی زیاد است. البته حالا که طارمی نیست، جا برای مهاجمی چون صیادمنش باز شده است. فعلا در خط حمله ایران بازیکنانی چون سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، مهدی قائدی، کاوه رضایی و اللهیار را دارد. وقتی از صیادمنش درباره این ترافیک می‌پرسیم، جواب می‌دهد: «این چیزی که می‌گویید کاملا درست است. ما در تیم‌ملی در هیچ خطی به اندازه خط حمله، ترافیک بازیکن نداریم. همه هم فوتبالیست‌های خوبی هستند. به نظر من همین باعث می‌شود تا رقابت خوبی بین بازیکنان باشد. رقابتی که باعث شود هر کدام از ما پیشرفت کند چون می‌خواهیم از دیگری بهتر باشیم.»
  اما این رقابت برای اللهیار لذت‌‌بخش است یا نه؟ او می‌گوید: «به نظر من هیچ بازیکنی نباید از رقابت کردن هراس داشته باشد. این علاوه بر این‌که باعث پیشرفت شما می‌شود، کمک می‌کند زودتر به چیزی که می‌خواهید برسید. من همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. اگر کادر فنی صلاح بداند و من شانس بازی به دست بیاورم، می‌خواهم به تیم‌ملی کشورم کمک کنم.»
 بازی با لبنان در پیش است و همه از تیم‌ملی توقع برد در این مسابقه را دارند. اللهیار درباره مسابقه چنین نظری می‌دهد: «هیچ تیمی از پیش برنده نیست. درست است به لحاظ مهره ما از لبنان قوی‌تر هستیم ولی آنها هم در خانه بازی می‌کنند. ان‌شاءا... روز ما باشد و بتوانیم این بازی را ببریم. اگر دو بازی پیش رو را ببریم تا حدودی صعودمان را قطعی می‌کنیم.»

 به آقای گلی فکر می‌کنم

صیادمنش با ۶ گل زده در لیگ اوکراین دوست دارد شانس خود را برای آقای گلی در این کشور امتحان کند.
در حال حاضر بهترین گلزن ۹ گل به ثمر رسانده است. جالب اینجاست که او با شهاب زاهدی همبازی‌اش در این تیم رقابت دارد. شهاب هم ۶ گل زده است. اللهیار در این باره می‌گوید: «من و شهاب با هم رقابتی نداریم و اتفاقا دوست داریم از هم حمایت کنیم ولی درباره نکته‌ای که گفتید باید بگویم قطعا به گلزنی و آقای گلی در لیگ اوکراین فکر می‌کنم. هر مهاجمی دوست دارد به چنین عناوینی در دوران فوتبالش برسد. من هم دوست دارم آقای گل شوم. باید ببینیم در ادامه فصل چه اتفاقی رخ‌می‌‎دهد.»


جدایی صیادمنش قطعی شد
 
اللهیار صیادمنش هنوز درباره آینده چیزی نمی‌گوید ولی ظاهرا جدایی او از المپیک زوریا قطعی است. این بازیکن با پیشنهادهای خوبی روبه‌روست و گویا تیم زوریا و فنرباغچه هم برای انتقالش به توافق قطعی رسیده‌اند. اللهیار به صورت قرضی در باشگاه اوکراینی توپ می‌زند و در اصل بازیکن فنرباغچه ترکیه است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد صیادمنش در زمستان امسال حتما به باشگاه بزرگتری منتقل می‌شود. در این بین شهاب زاهدی همبازی او هم جمله‌ای گفته که نشان از این جدایی دارد: «آینده من و اللهیار؟ باید ببینیم اصلا در ادامه فصل در زوریا همبازی هستیم یا نه!»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها