دوبله 48 قسمت از مجموعه 100 قسمتی «خانه ما» با سرپرستی ایرج رضایی برای سیمای مراکز استان ها به پایان رسید.
کد خبر: ۱۳۴۶۹۵

در دوبله این سریال ، منوچهر اسماعیلی به جای فخرالدین بازیگر نقش هاشم دنیزبیک صحبت کرده است. وی و خانواده اش در یکی از روستاهای ترکیه زندگی می کنند.
او که تمایل دارد خانواده و سنتهای آن را حفظ کند، می کوشد مسائل و مشکلات خانوادگی خود و همولایتی هایش را کدخدامنشانه حل و فصل کند. در این راه ، ماجراهایی برای او پیش می آید.تعداد دیگری از دوبلورهایی که تاکنون در این سریال حضور داشته اند عبارتند از: مهین برزویی (مادر)، الیزا اورامی (ندیم )، شایسته تاج بخش (نورون)، علیرضا باشکندی (کمال)، محمدرضا سیکارودی (راشد)، حمید منوچهری (بهزاد)، ناهید امیریان ، فریدون اسماعیلی ، شهروز ملک آرایی ، تورج نصر، آبتین ممدوح ، ماریا گلشن زاده ، سهیلا گلستانی ، شروین قطعه ای ، مظفر شمس کاظمی ، مینا شجاع ، مریم رادپور، مریم نوری درخشان ، محمد آفرین ، مهدی آرین نژاد، محمد عباسی ، عباس نباتی ، سعید مقدم منش و زهرا سوهانی.

در محاصره خطر


فیلم «در 2سوی خطر» که با سرپرستی امیر زند دوبله شده ، به زودی از شبکه تهران پخش خواهد شد.
در دوبله این فیلم چنگیز جلیلوند به جای آرماند آسانته صحبت کرده است. وی بازیگر نقش جک کانینگهام است که پس از مرگ همسر و فرزندش از شغلش در اداره پلیس استعفا می کند و نگهبان یک انبار می شود، یکی از دوستانش به او خبر می دهد که قرار است اطراف این انبار، یک معامله مواد مخدر انجام شود و....
تورج مهرزادیان ، سینا زند و افسانه پوستی نیز در دوبله این فیلم حضور داشته اند.

منتظر فیلم مستند «راز» باشید


ماجراهای این فیلم درباره رازی چند هزار ساله است که دانشمندان و نویسندگان بسیاری چون آلبرت انیشتین ، ویکتور هوگو و امرسون از آن آگاه بوده اند، اما آن را فاش نکرده اند، از این که چگونه انسان می تواند به هر آنچه آرزو دارد، دست یاید.
امیر زند، مریم سیکارودی ، محمدرضا سیکارودی و کریم بیانی ازجمله دوبلورهای این فیلم هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها