نهضت آموزش رسانه ای به صورت تخصصی در دست اقدام سازمان بسیج رسانه استان قرار گرفت

مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: این سازمان در نظر دارد در هفته های آتی برنامه های دقیق و تخصصی آموزشی مورد نیاز اصحاب رسانه را با استفاده از اساتید خبره در بخش های مختلف با حفظ پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و عملی برگزار نماید.
کد خبر: ۱۳۴۶۶۴۰
به گزارش جام جم انلاین لرستان: رضا مریدی افزود: در کنار برنامه های فوق دوره های مختلف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی انجام خواهد شد .
 
وی به نقش مهم و موثر رسانه ها در حل مشکلات استان  و ارائه راهکارهای مختلف در حوزه های فرهنگی به نهادهای مربوط، حفظ اتحاد و انسجام جریان سازی رسانه ها در پیگیری مطالبات بحق مردم از مسئولین تاکید کرد.
 
مریدی تصریح کرد: بسیج رسانه با تمام توان از خبرنگاران و رسانه های مطالبه گر حمایت خواهد نمود.
 
مسئول بسیج رسانه لرستان اظهار کرد: برگزاری تورهای رسانه ای بسیج رسانه برای خبرنگاران جهت بازدید از پروژه های استان  از اهم برنامه های این سازمان است و و بزودی این تورهای رسانه برقرار خواهند شد.
مریدی همچنین بر حفظ شانیت خبرنگاران در برخورد با خبرنگاران تاکید نموده و از اینکه بلافاصله با انتشار خبر انتقادصحیح از عملکرد یک مسئول خبرنگار در چرخه شکایت قرار میگیرد انتقاد نموده و گفتند چنانچه شکایتی هم باید صورت بگیرد باید از طریق هیات منصفه مطبوعات مطرح گردد.
مسئول بسیج رسانه موضوع هماهنگی مسئولان استان را جهت ایجاد پکیج های جریانسازی خبری لازم دانسته و عنوان نمودن چنانچه دستگاهی میخواهد در مورد خاصی که مربوط به مردم میباشد اقدامی انجام دهد بهتر است از قبل برای رسانه ها کاملا شفاف سازی نمایند .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها