این روزها همه و همه به دنبال کیفیت برتر هستند و می‌خواهند که با سیم و کابل‎های با کیفیت سیم کشی ساختمان خود را انجام دهند. اصولا شرکت‌های زیادی در زمینه تولید انواع سیم و کابل مشغول هستند اما برند برتر کدام است و ما باید به کدام برند باید اعتماد کنیم؟
کد خبر: ۱۳۴۶۰۲۱
خرید محصولات خراسان افشار نژاد از معتبرترین نمایندگی تهران
 
 
برای خرید انواع سیم و کابل‌ها بایستی یک برند معتبر و با تجربه را انتخاب کنید، که ما توصیه می‎کنیم محصولات شرکت سیم و کابل خراسان افشار نژاد را خریداری کنید؛ چرا که این شرکت در سال 1345 تاسیس شده است. این شرکت بیش از نیم قرن تجربه دارد و کیفیت محصولاتش زبان زد خاص و عام است و به عنوان برترین و بهترین برند داخلی از آن یاد می‌شود. این شرکت بسیار معتبر در سال‌های متمادی همواره از ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته استفاده کرده است و در عین حال از دانش فنی روز استفاده کرده است؛ تمام این پارامترها در کنار هم کیفیت محصولات خراسان افشار نژاد را بهتر و برتر می‎کنند.

این شرکت تمام محصولات خود را از طریق نمایندگی‌های رسمی و معتبر به دست مشتریان می‌رساند. اکثر محصولات تولید شده از این شرکت در برابر پارامترهای مختلفی همچون آتش سوزی، حرارت بالا، هالوژن فری مقاومت بالایی دارند.      

       
کیفیت محصولات شرکت خراسان افشار نژاد


 با توجه به مسائلی که گفته شد از هر نظری که سیم و کابل خراسان افشار نژاد را بررسی کنیم فقط به کیفیت برتر می‌رسیم بنابراین پیشنهاد می‎کنیم که تمام محصولات مورد نیاز خود را با این برند تهیه کنید. اساسا تمام مشتریانی که محصولات این شرکت را خریداری می‎کنند از کیفیت آن‌ها بسیار راضی هستند چرا که این شرکت تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات انجام می‎دهد و اعتماد و رضایت مشتری را در اولویت قرار می‌دهند. سیم و کابل‎های تولید شده از این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی تولید می‌شوند که از جمله این استانداردها می‌توان به استاندارد کشور آلمان VDE، استاندارد ملی ISIRI، استاندارد اروپایی IEC و غیره اشاره کرد. مزیت خریداری محصولات این شرکت منحصر به کیفیت برتر نمی‎شود بلکه تنوع محصولات تولید شده این شرکت بسیار بالا است و می‎توانند تمام نیازهای مشتریان را پوشش دهد.

می‌توان گفت که بیشتر از 300 قلم کالای متنوع را روانه بازار می‎کند. در حقیقت از جمله برخی از محصولات با کیفیت این شرکت انواع کابل‌‌های مفتولی، کابل‌های افشان، سیم و کابل‌های ابزار دقیق، سیم ارت، سیم رانژه و ... هستند؛ که هر کدام از آن‌ها مشخصات فنی خاص خود را دارند و در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به مواد اولیه بسیار مرغوب و مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین آلات و نیروهای متخصص، کیفیت محصولات خراسان افشار نژاد بسیار بالا است و به همین دلیل از آن به عنوان یک برند برتر یاد می‌شود.        
 

خرید محصولات خراسان افشار نژاد از معتبرترین نمایندگی تهران


محصولات برتر این برند


لازم به ذکر است محصولات این شرکت مدل‌های مختلفی دارند و هر کدام از آن‎ها قیمت مختلفی دارند. برخی از این محصولات عبارت‌اند از:

- کابل‌های نصب ثابت: همان کابل مفتولی است که آن‌ها را با دو روکش XLPE و PVC طراحی و تولید می‎کنند.

- کابل قدرت: کابل‎های قدرت افشار نژاد معمولا در مکان‌هایی از فشار مکانیکی کمی برخوردار هستند، استفاده می‌شوند.
 
اکثرا از این کابل‌ها در داخل آب، زیر خاک، نیروگاه‌ها، صنایع مختلف استفاده می‌شود.

- کابل کنترل: این محصول تولید شده از شرکت خراسان افشار نژاد گزینه بسیار مناسبی برای خطوط تولید، در ماشین‌ها، خطوط مونتاژ، تسمه نقاله و غیره استفاده می‎کنند.

- کابل تخت: کابل تختی که شرکت خراسان افشار تژاد تولید می‌کند برای سیم کشی‌های داخلی، برای روشنایی، وسایل الکتریکی گزینه مناسبی است.

- کابل مسلح: به منظور یک حفاظت بهتر و بیشتر در این نوع کابل‌ها از روکش آرموردار استفاده می‎کنند. این روکش موجب می‌شود که این کابل را در محیط‌هایی که صدمه مکانیکی وجود دارد، استفاده شود. 

- سیم هوایی: از این نوع سیم‎ها برای انتقال جزیان برق به صورت هوایی استفاده می‎کنند.

- سیم رانژه: در واقع سیم‌های رانژه این برند معمولا در سیم کشی تابلوهای الکترونیکی، سیستم‌های داخلی تلفن‌ها، آمپلی فایر و ... کاربرد دارد.

- سیم تخت بدون روکش: این محصول تولید شده از این شرکت به منظور تغذیه وسایل الکتریکی قابل حمل در مکان‌هایی که فشار مکانیکی کم است، استفاده می‌شود. اجازه ندارید که این نوع سیم را در محیط‌های داغ مورد استفاده قرار دهید.  
 
     
خرید محصولات خراسان افشار نژاد از معتبرترین نمایندگی تهران
 
 
نمایندگی برتر در تهران--> سیم و کابل ستایش
 
 
این شرکت علاوه بر فروش مستقیم محصولات خود دارای نمایندگی های معتبری در بازار لاله زار تهران می باشد مانند نیروکابل ، تاج نیوسان، برق سان تجارت و سیم و کابل ستایش می باشد؛ این شرکت به صورت مستقیم بر تمام نمایندگی‌های رسمی خود نظارت دارد. یکی از این نمایندگی‌های معتبر و رسمی فروشگاه سیم و کابل ستایش است که تمام محصولات این شرکت را به صورت مستقیم دریافت کرده و در نهایت آن‌ها را با کیفیتی بی‌نظیری و قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. در واقع گروه صنعتی ستایش از سال 1380 به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات این برند، برندهای دیگری را هم با بهترین کیفیت به فروش می‌رساند.

 فروشگاه ستایش بدون هیچ واسطه‌ای محصولات را دریافت می‌کند به همین دلیل کیفیت محصولات آن تضمین شده هستند. در فروشگاه سیم و کابل ستایش  به روز ترین لیست قیمت ها قرار دارد  چرا که قیمت فلز مس در نوسان است و قیمت این محصولات مسی هم دائما دستخوش تغییرات می‎شوند.   با خرید از این فروشگاه معتبر در زمان خود به اندازه کافی صرفه جویی خواهید کرد؛ علاوه بر صرفه جویی در زمان می‌توانید که در هزینه‌های اضافی رفت و آمد هم صرفه جویی کنید. تمام محصولات این فروشگاه بسیار با کیفیت هستند و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند.    
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها