همکاری دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی خرم‌رود ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بازدید از مسیر رودخانه خرم‌آباد خواستار به کارگیری تجهیزات دستگاه‌های اجرایی برای لایروبی و ساماندهی خرم‌رود شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۶۱
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمدرضا دالوند افزود: با توجه به لزوم ساماندهی رودخانه خرم آباد، با حضور شهردار خرم آباد و مدیر آب منطقه‌ای استان از مسیل رودخانه خرم رود و وضعیت پل‌های مسیر بازدید به عمل آمد.

دالوند گفت: در این بازدید مشخص شد در قسمت هایی از رودخانه مشکلاتی وجود دارد که با همکاری آب منطقه‌ای استان عملیات لایروبی این نقاط در حال انجام است.

وی افزود: در نقاطی از خرم رود موضوع نظافت رودخانه مد نظر است که با توجه به محدودیت تجهیزات و اعتبارات شهرداری خرم‌آباد، مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان که این امکانات را دارند ظرف یک هفته عملیات نظافت و پاکسازی حریم و بستر خرم رود را با همکاری شهرداری خرم آباد اجرایی کنند.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه موضوع احتمال بارندگی های شدید در آینده دور از انتظار نیست، ضرورت دارد اقدامات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از وقوع هرگونه خسارت به زیرساخت های شهری اجرایی شود.

دالوند بیان کرد: لازم است در بحث زیباسازی سیما و منظر شهری، نظافت رودخانه شهر خرم آباد در دستور کار قرار داشته باشد و حریم و بستر این رودخانه از وجود هرگونه زباله پاکسازی گردد .

وی گفت: از این به بعد عملیات ساماندهی رودخانه خرم رود با توجه به لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار دارد و در تمامی امورات مربوط به آن، دستگاه هایی که امکانات مد نظر را دارند در کنار شهرداری خرم آباد حضور خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها