استاندار زنجان تعهد و تخصص را دو عنصر اساسی در راستای توسعه کشور برشمرد و گفت: باید جوانان آینده ساز کشور افرادی متخصص و متعهد تربیت شوند که کشور را باور داشته باشند و در مقابل غرب خود را نبازند.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۵۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ محسن افشارچی در نشست با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان به ضرورت تعلیم و آماده سازی معلمانی که به تازگی برای ورود به عرصه آموزش انتخاب شده اند اشاره کرد و گفت: اگر فرزندان و آینده سازان این کشور افرادی متعهد و متخصص تربیت شوند، هرکدام می توانند در راستای توسعه کشور جریان ساز باشند.

وی به منش رفتاری و علمی افرادی همچون شهید دکتر مجید شهریاری اشاره کرد و افزود: علم و تقوا در کنار هم انسان کاملی را می سازد که هم در علوم نوین و فناوری های روز دنیا متخصص باشد و هم تقوا داشته باشد.

استاندار زنجان در آستانه سالروز یوم الله 13 آبانماه، استقلال خواهی را یکی از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: برای تحکیم استقلال کشور به افراد متخصص و متعهدی نیاز داریم که توان کشور را باور داشته باشند و در مقابل غرب خود را نبازند و عامِل و عالِم باشند.

مقام عالی استان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی نیاز به کار سخت دارد و برای دستیابی به رشد باید جوانان بعنوان عناصر اصلی توسعه کشور با تلاش مضاعف، سختکوشی و غلبه بر هوای نفس، انسان هایی دارای علم و تقوا تربیت شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها