سیل به ۱۵ منزل مسکونی در الیگودرز خسارت زد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: براثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل منزل مسکونی ۱۵خانوار در بخش "بربرود غربی" الیگودرز آسیب دید که توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۵۱
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: صارم رضایی افزود: بارش شدید باران روز جمعه و جاری شدن سیل، ساکنین روستای ززم بخش بربرود غربی الیگودرز را دچار حادثه کرد که بر اثر آن به ۱۵ منزل مسکونی خسارتی وارد شد.
 
وی گفت: پس از اطلاع از حادثه بلافاصله تیم امداد و نجات همچنین  امدادگران پایگاه امداد و نجات بین شهری چمن سلطان به محل حادثه اعزام و عملیات امداد رسانی آغاز شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: با کمک ماشین آلات اداره راه و شهرسازی ابتدا مسیر سیل را مهار و آب‌های سطحی به بیرون روستا هدایت شدند، سپس با استفاده از پمپ و کف کش ها آب داخل منازل مسکونی اهالی روستا به بیرون هدایت شد.
 
رضایی گفت: این حادثه باعث خسارت به ۱۵ خانوار از ساکنین روستا شد و باتوجه به برودت و کاهش دما در شهرستان الیگودرز حادثه دیدگان در منازل اقوام خود اسکان داده شدند.
 
وی بیان کرد: این عملیات با تلاش و حضور به موقع پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز پس از چند ساعت تلاش مستمر نیمه شب گذشته به پایان رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها