‍ واحد های صنعتی ارتباط تنگاتنگی با امرار معاش مردم دارند‌

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت فعالیت واحدهای صنفی و اقتصادی در رشد و شکوفایی استان اظهار داشت: واحد های صنعتی ارتباط تنگاتنگی با اقتصاد و امرار معاش مردم دارند‌.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۲۶
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فرهاد زیویار تصریح کرد:  سهم دولت و دستگاه‌های اجرایی در حمایت از اصناف و واحدهای اقتصادی مشخص و معین است.
 
 استاندار لرستان گفت: بعضی از صنایع استان از نظر کیفیت و صنایع مکمل به نوعی برند محسوب می شوند از جمله صنعت نساجی بروجرد در ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و تولید پارچه پکیج کاملی است که نمونه ندارد و یا کارخانه شیرخشک بروجرد و طرح تولیدی کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز که در آینده راه اندازی خواهد شد صنایعی هستند که به عنوان صنایع درجه یک و برند شناخته خواهند شد.
 
وی با تبیین اهمیت فعالیت صنایع در استان و ضرورت رفع برخی از مشکلات مدیریتی به رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: دستگاه حاکمیتی نسبت به رکود برخی از صنایع بی‌تفاوت نخواهد ماند زیرا آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
 
دکتر زیویار ضمن تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی دستگاه های خدمت رسان و دستگاههای اجرایی گفت: لازم است ضمن رعایت ساز و کارهای اداری تا جایی که امکان دارد با نظر مساعد، حمایت و همکاری را با صنایع و بخش تولید انجام دهند زیرا تعطیلی و توقف صنایع خسارت جبران ناپذیری به مجموعه و به اقتصاد استان وارد خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها