استاندار قزوین گفت: امروز نخستین کار ما در حوزه رسانه باید حمایت و پشتیبانی از معیشت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باشد تا این قشر فرهیخته و زحمتکش بتوانند با کار رسانه‌ای زندگی خود را تأمین کنند.
استاندار قزوین گفت: امروز نخستین کار ما در حوزه رسانه باید حمایت و پشتیبانی از معیشت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باشد تا این قشر فرهیخته و زحمتکش بتوانند با کار رسانه‌ای زندگی خود را تأمین کنند.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۵۷

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در نشست با شورای بسیج رسانه استان قزوین که در دفتر جلسات سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار داشت: کار رسانه‌ای در دنیای امروز واقعاً کار سنگینی است و این کار در کشور ما که رسانه‌ها باید حافظ منافع مردم و نظام باشند، کار سنگین‌تری است و باید از نظر معیشتی از این رسانه‌ها حمایت شود.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و کژتابی‌ها در بیان مطالب رسانه‌ای اضافه کرد: با وجود سنگین بودن کار رسانه در استان اما مطبوعات و رسانه‌های برخط باید در انتقال صحبت‌های مسئولان اصل امانت‌داری را رعایت کنند.

جمالی‌پور با بیان اینکه این روزها رسانه‌ها هم مانند سایر اقشار با مشکلات اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ادامه داد: امروز نخستین کار ما در حوزه رسانه باید حمایت و پشتیبانی از معیشت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران باشد تا این قشر فرهیخته و زحمتکش بتوانند با کار رسانه‌ای زندگی خود را تأمین کنند و وادار به انجام شغل‌های کاذب یا تخلفات رسانه‌ای نشوند.

قزوین امن‌ترین استان کشور از نظر شورای عالی امنیت ملی شد

استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش خود برای از بین بردن تنش‌های سیاسی در استان قزوین گفت: در این 26 مسئولیت در استان قزوین کوشیدیم که بین احزاب و جریان‌های سیاسی رفاقت ایجاد کنیم تا رقابت آنها تبدیل به دشمنی نشود.

جمالی‌پور افزود: با وجود انتقادات مطرح‌شده از سوی رسانه‌ها اما قضاوت عملکرد مدیران ارشد استان باید در قیاس با وضعیت عمومی کشور انجام شود و در این قضاوت‌ها باید اجرای طرح‌های بزرگ را هم در نظر گرفت.

وی انتخاب قزوین به عنوان امن‌ترین استان کشور در شورای عالی امنیت ملی را نشانه ایجاد وحدت و همدلی در استان قزوین دانست و ادامه داد: زمانی که وارد استان قزوین شدم، تنش و اختلافات در تریبون‌ها زیاد بود که سبب شده بود بیشتر وقت مدیران استانی صرف مسائل سیاسی و حاشیه‌ای شود و وقتی برای حل مشکلات تولید و صنعت باقی نماند.

جمالی‌پور یادآور شد: به همین خاطر شاهد تعطیلی کارخانه‌ها و ایجاد تجمعات کارگری بود که تلاش کردیم با ایجاد هم‌افزایی بین ارکان مدیریتی و حاکمیتی استان این بحران را تا امروز مدیریت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها