از آقای محمد رئیسی متولد شهریور 1371 ورزشکار هنرمند خوش اخلاق کشور عزیزمان با سابقه ی پر افتخار مسابقات با مدال آوری هایی همچون طلای کشوری درهنرهای رزمی، نقره کاتای انفرادی کشوری، نقره استایل لوکیک و عضویت در تیم ملی در 1394 و...
کد خبر: ۱۳۴۴۹۶۲
از آقای محمد رئیسی  متولد  شهریور 1371 ورزشکار هنرمند خوش اخلاق کشور عزیزمان با سابقه ی پر افتخار مسابقات با مدال آوری هایی همچون طلای کشوری درهنرهای رزمی، نقره کاتای انفرادی کشوری، نقره استایل لوکیک و عضویت در تیم ملی در 1394 و ادامه افتخارآفرینی های بین المللی  مانند نقره اوراسیا در رشته بادی کنتاک و طلای آسیایی استایل هنرهای چوب در سال ۲۰۱۸  و  نقره سمی کنتاک ۲۰۱۹ و  نایب قهرمانی بزرگسالان جهان در رشته لوکیک در آذربایجان در سال ۲۰۱۹ و سابقه ی بازیگری در  فیلم های روزگارجوانی و تئاتر  آینه های روبرو و مجلس ضربت زدن ، درخواست کردیم تا راه سریع وزن کم کردنشان  را که چند بار در دردوران ورزشی ایشان  شاهد بودیم  برای ما بازگو کنند.
 
خاطره وزن کم کردن آقای محمد رئیسی

 
و اما خاطره ی ایشان از وزن کم کردن...
 

یادم میاد سال۹۲بود که برای مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، من اصلا سروزن نمیومدم  و وزنم بسیاربالارفته بود اون موقع خیلی تلاش کردم اما نشد و یکی از رفقا به من گفت تنها کسی که بدون عوارض و مکمل و چربی سوزی و... میتونه بدنتو بتراشه استادمحسن شاکری هست خب من یادمه اسمشونو شنیده بودم ایشون قهرمان آسیا بودند و اولین بدن کات و خشک بعداز انقلاب رو داشتن من رفتم پیش ایشون در باشگاه  هیراد درحال تمرین بودند، سلام کردم و داستان را گفتم، بعد ایشون بی مقدمه گفت پس چرا نشستی یالا لباستو عوض کن  و اونقدر بدو تا کف و خون قاطی کنی!!!! خب شوکه شدم، اولین بار بود ایشون رو دیدم حتی برنامه ای هم به من ندادند وخیلی ناگهانی فریاد زدند چرا نشستی تا من بیام؟ برو عرق بریز!!! منم شروع کردم به تمرین و خب با محیط ناآشنا بودم و خلاصه ...

صدا کرد منو گفت: یا کاری که میگم بکن یا اگرمیخوای نازکنی برو کلاس نقاشی وقتمو نگیر!! برو آب و چایی سبز بخور و خرما، روزی۵هزارتاطناب بزن و بعد ورزش خاصی از هوازی رو به من دادند که شامل طناب زدن، عبورموانع، دو تردمیل، اسکی فضایی، دوچرخه، کلایمبر، بتل روپ (طناب جنگی) و شنا بود.
 
خاطره وزن کم کردن آقای محمد رئیسی
             توضیح عکس، سمت راست: استادمحسن شاکری،  سمت چپ: محمد رئیسی

 
خب  خلاصه این سه روز سه قرن گذشت، کار سختیه فقط سه روز روزی شش عددخرما وچندتابادام بخوری ، آب و چای سبز و اون حجم تمرین، من یادمه بعداز دو روز ۳کیلو وزن کم کردم و روز بعد شد ۳/۵ ، اتفاقا مقام هم اوردم در اون دوره مسابقات که مدال طلای کشوری بود و انتخاب شدن برای تیم ملی!!!

موردی که برای من خیلی اهمیت داشت این بود که چون باعلم به آناتومی بدن و بدون استفاده ازمکمل و یا دارو فقط با رژیم و ورزش کاهش وزن انجام شد پس انرژیمم حفظ شد و آسیب جسمانی ندیدم و در کل با سلامتی  این کار انجام شد.

بعدازآن جریان من هنوز شاگرد استادشاکری هستم و با ایشون زندگی ورزشی  می کنم، عکس های من با این استاد گرامی را در صفحه اینستاگرامم به نشانی https://www.instagram.com/Mohamad_raesi7  میتونید مشاهده کنید.
 
 
خاطره وزن کم کردن آقای محمد رئیسی
به ترتیب از راست: محسن شاکری، احد عظیم زاده، محمد رئیسی
 


انجام تحقیق و مصاحبه توسط آنلاین سپار اوج دانش
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها