رازگشایی از قتل هولناک مرد دامدار و پسرش

آدمکشی به خاطر سرقت ۲۰ میلیون تومان

راز قتل مرد دامدار و پسرش که قربانی سرقت ۲۰ میلیونی شده بودند، فاش شد. یکی از کارکنان دامداری با همدستی دو مرد دیگر نقشه این سرقت مرگبار را طراحی کرده بودند.
کد خبر: ۱۳۴۴۶۶۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، ساعت ۸ صبح آخرین روز مهر امسال، اجساد سوخته دو مرد در یک خودروی وانت مزدا در جاده منتهی به روستای قلعه‌محمود گرگان استان گلستان پیدا شد. کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان پلاک خودروی سوخته را بررسی و رد مالک آن را در شهرستان آمل یافتند.
 
با تحقیق از مالک خودرو، مشخص شد که وی خودرو را به مرد ۴۵ ساله‌ای که همشهری‌اش بوده، امانت داده بود. کارآگاهان به تحقیق از همسر مرد میانسال پرداختند که او بیان داشت شوهرش با برداشتن ۲۰ میلیون تومان همراه پسر ۱۴ ساله‌شان برای سرکشی به دامداری‌اش در یکی از روستاهای گرگان رفته و دیگر بازنگشته است. با تحقیقات مقدماتی در محل، یکی از کارکنان دامداری به عنوان مظنون بازداشت شد.
 
او در تحقیقات گفت: «صاحب دامداری همیشه پول زیادی همراه داشت. همین وسوسه‌ام کرد پول‌هایش را سرقت کنم. موضوع را به یکی از دوستانم که سابقه‌دار بود، گفتم و قرار شد او همراه دوست دیگرش پول‌های صاحبکارم را سرقت کنند. آن روز مسیر حرکت صاحب دامداری و پسرش را به آن دو اطلاع دادم.
 
خواستند پول‌هایش را در جاده سرقت کنند که نشد و آمدند دامداری و آن دو را کشتند و با سرقت پول‌ها فرار کردند. من فقط طراح سرقت بودم.» با اعتراف او، تحقیقات برای دستگیری دو متهم اصلی آغاز شد و یکی از آنها که سابقه کیفری داشت و در دامداری روستای دیگری در گرگان کار می‌کرد، بازداشت شد.
 
با تحقیق از او معلوم شد در دامداری با مرد دامدار درگیر شده و با تبر او را کشته‌اند. پسر ۱۴ ساله اوشاهد جنایت بوده که وی را نیز با ضربه‌های تبر به قتل رسانده‌ و بعد۲۰ میلیون تومان پول‌های مقتول را دزدیده‌اند. آنها برای افشا نشدن راز جنایت، اجساد را در خودرو گذاشته و سوزانده‌اند. با اعتراف وی همدست فراری‌اش هم تحت تعقیب پلیس آگاهی استان گلستان قرار گرفت و عصر دیروز ماموران موفق به دستگیری او شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها