تازه ترین قسمت سریال نمایش خانگی تحت عنوان نیسان آبی همینک آماده توزیع و دانلود شده است. لینک دانلود قسمت دوم سریال نیسان آبی در ادامه این نوشتار درج شده است. همچنین شایان توجه است که به جز قسمت 2 نیسان آبی، قسمت 3 سریال حرفه ای، قسمت هفتم میدان سرخ، قسمت سوم سریال خسوف و قسمت دوم جزیره هم در هفته جاری پخش خواهند شد. شما می توانید همگی این عناوین را از سایت کول دانلود، دانلود یا تماشا نمایید.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۲۰

 قسمت دوم سریال نیسان آبی


 
نیسان آبی به تهیه کنندگی: احسان ظلی پور ، نویسندگی: سعید دولتخانی و کارگردانی: منوچهر هادی، محصول 1400 است که برای پخش در مهرماه از وبسایت کول دانلود در نظر گرفته شده است. این سریال قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.
 
دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم + خلاصه داستان


شما می توانید قسمت دوم و همچنین سایر قسمت های سریال طنز و کمدی نیسان آبی را از لینک زیر، تماشا و یا دانلود کنید:

لینک قانونی: قسمت دوم سریال نیسان آبی
 
داستان سریال نیسان آبی درباره چه موضوعی است؟

این سریال که درون مایه ایی طنز و کمدی دارد، درباره «تی تی گل» زنی گیلانی است که به دلیل مشکلات و گذران زندگی مجبور می شود راننده نیسان شود ولی طی اتفاقاتی ثروتمند می‌ شود! همه ماجرا از صبح یک روز بهاری در شکرآباد شروع شد، جایی که جمشید قاسم پور از زندان آزاد شد و رضا خرسند هم بالاخره کار پیدا کرد. ولی یک اتفاق همه چیز را بهم ریخت…

بازیگران نیسان آبی را چه کسانی تشکیل داده اند؟

بهناز جعفری , جمشید هاشم پور , حسین یاری , سحر قریشی , علیرضا خمسه , مهران غفوریان , یکتا ناصر , یوسف صیادی , سیروس همتی , ایمان صفا , بهشاد شریفیان , غلامرضا نیکخواه , حسام نواب صفوی , آرش ظلی‌ پور , صفر کشکولی , علی مهربان , نیکی میربها , سانای امیرآبادی , آرین محمودی , سبحان هادی , طاها عبداللهی , رزا بیات , بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه , اسدالله یکتا , گیتی قاسمی
 
خلاصه داستان قسمت 1 نیسان آبی

این سریال در ادامه «آینه بغل» و «رحمان 1400» قرار است نگاه طنز آمیزی به موضوع فقر داشته باشد؛ اما آن چه در قسمت اول مشاهده چه بود؟ در دهه نود شماری از کمدی هایی با محوریت نوستالژی و زیست در دهه های معاصر ایران تولید شد که با استقبال مخاطب همراه بود که نمونه موفق آن از لحاظ ارتباط با مخاطب و جایگاه قصه گویی درکمدی؛ قسمت اول «نهنگ عنبر» است.«نیسان آبی» نیز با نوستالژی شروع می شود؛ اما نوستالژی به سبک هادی. در لحظاتی ما پارودی آثاری چون سریال «قورباغه» و «ابد و یک روز» را می بینم و دقایقی نیز به علاقه شخصیت حسین یاری به جمشید هاشم پور می گذرد. سکانس هایی نیز یادآور کمدی های گذشته هادی است و نوع پایان بندی یادآور صحنه ای از فیلم«آینه بغل» است. زوج یاری و غفوریان توانسته در کنار یکدیگر کمدی ایجاد کنند. موقعیت نقش شخصیت غفوریان چالش برانگیز است؛ «رضا خرسند» او را در وضعیتی متفاوت نسبت به کارنامه پیشین خود قرار داده و با توجه به سابقه طولانی او در حضور در آثار کمدی توانسته بازی درستی در قسمت اول داشته باشد. حسین یاری نیز که در دهه ۷۰ و اوایل دهه۸۰ در کمدی هایی چون«دنیای وارونه» و «معادله» حضور داشته؛ توانسته با این که بیشتر ایفاگر نقش های غیر کمدی بوده؛ موقعیت نقش و قصه را درک کند و در چارچوب فضای سریال ایفای نقش کند. مهم ترین ویژگی قسمت اول سریال هادی این است که برخلاف روند دو سال اخیرش، در وهله اول بیننده با دیدن قسمت اول احساس نمی کند که به او بی احترامی شده و با کم فروشی مواجه است. شخصیت ها و موقعیت شان معرفی شدند؛ مقدمه ورود مخاطب به یک داستان کمدی شنیده شده و عامه پسند نیز شکل گرفت. اگرچه قسمت اول این سریال نتوانست نگارنده این یادداشت را اقناع کند که با یک کمدی با داستان نو و خلاقانه مواجه است اما می توان گفت «نیسان آبی» اگر به سیاق قسمت اول پیش رود حداقل نتیجه ای که حاصل خواهد شد شاید ترمیم اعتماد از دست رفته برخی مخاطبان نسبت به منوچهر هادی باشد؛ باید دید.
 
 

قسمت 3 سریال حرفه ای
 


حرفه‌ ای یک مجموعه نمایشی ایرانی به کارگردانی مصطفی تقی‌ زاده و به تهیه‌ کنندگی سعید خانی محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش می‌ شود. تصویر برداری این مجموعه از اسپند ۱۳۹۹ آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. در اردیبهشت ۱۴۰۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا ضبط این مجموعه برای چند هفته متوقف شد. حرفه ای از ۲۱ مهر چهارشنبه ها ساعت ۲۰ از وبسایت کول دانلود پخش شد.
 
دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم + خلاصه داستان

جهت دانلود قسمت 3 این سریال زیبا و دیدنی به لینکی که در ادامه آمده است مراجعه کنید:

قسمت سوم سریال حرفه ای
 
حرفه ای به تهیه کنندگی: سعید خانی، نویسندگی و کارگردانی: مصطفی تقی‌ زاده و با بازی زانیار خسروی , سارا بهرامی , سیروان خسروی , علی مصفا , ماهور الوند هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود. در هفته گذشته قسمت نخست این سریال پخش شد و اینک نوبت به پخش قسمت دوم آن رسیده است. در خلاصه داستان حرفه ای می خوانیم که: پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌ نقصی لازم است. نقشه‌ ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ ای دارد. احتمالا او باهوش‌ ترین و بی‌ رحم‌ترین است و …
 


 
قسمت سوم سریال خسوف

 

یکی از جدیدترین سریال هایی که برای پخش در سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است، خسوف می باشد. این سریال که از سال 1399 به تهیه کنندگی: همایون اسعدیان ، نویسندگی: حسین تراب‌ نژاد و کارگردان: مازیار میری کلید خورد، به تازگی به مرحلهه پخش رسیده است و شما می توانید در ادامه به صفحه دانلود اختصاصی آن دسترسی داشته باشید.
 
دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم + خلاصه داستان

جهت دانلود قسمت 3 و همچنین سایر قسمت های این سریال به لینک زیر مراجعه کنید:

قسمت سوم سریال خسوف
 
امین تارخ، علی عمرانی، پوریا رحیمی سام، مینو شریفی، سجاد بابایی، المیرا دهقانی، پریا مجللی، فریبا خادمی، شمسی فضل الهی، حسین فلاح، حسین رستمی، نسیم یعقوبی، نیک افرید سمواتی، کسری پرتوی، مهدیس یعقوبی و مسعود کرامتی با هنرمندی ستاره اسکندری ،شهره سلطانی و سیامک احصایی در حالی بازیگران خسوف را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و…

سریال جدید خسوف که در ژانر اجتماعی عاشقانه تولید شده است؛ ساعت 08:00 آدینه هر هفته از سایت کول دانلود ، پخش می شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این سریال دسترسی داشته باشید.


 
 قسمت هفتم سریال میدان سرخ

 

 
سریال میدان سرخ – Meydane Sorkh Serial محصول سال: 1399 به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ، نویسندگی: سارا سلطانی و کارگردانی: ابراهیم ابراهیمیان می باشد.
 
دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم + خلاصه داستان

جهت دانلود قسمت 7 و همچنین سایر قسمت های سریال میدان سرخ بر روی لینک زیر کلیک کنید:

بازیگران میدان سرخ چه کسانی هستند؟

امیرحسین آرمان (در نقش ساعد) , امید روحانی  (در نقش دکتر فیض) , بهرام افشاری (در نقش پیام مکین) , حمید فرخ نژاد (در نقش پاپ) , رضا یزدانی (ِدر نقش گروچُف) , مهتاب کرامتی (در نقش شیدا) , مسعود کرامتی (در نقش کاویان) , علی مصفا (در نقش تورج مبینی)  , کاظم سیاحی (در نقش گارو) , سوگل قلاتیان , لیندا کیانی , مهدی حسینی نیا , آرمین رحیمیان (در نقش ابی) , بهدخت ولیان (در نقش افرا)
 
موضوع و داستان سریال میدان سرخ

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌ شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌ گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌ شود، غافل از آن که پایان این بازی، خون بار خواهد بود.
 


 
 قسمت 2 سریال جدید جزیره


 
و اما جزیره آخرین و جدیدترین عنوانی است که به تازگی آغاز به پخش کرده است.. سریال جزیره به تهیه کنندگی منوچهر محمدی ، نویسندگی علی طالب آبادی و کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید شده است. این سریال یک شنبه هر هفته در وبسایت جامع و به روز کول دانلود منتشر می شود.
دانلود سریال نیسان آبی قسمت دوم + خلاصه داستان

جهت دانلود قسمت 2 این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قسمت دوم سریال جزیره
 
سیروس مقدم پس از موفقیت های بسیار در سریال های تلویزیونی از جمله پایتخت و... این بار دست روی شبکه نمایش خانگی گذاشته است و جزیره را با انبوهی از ستارگان سینمایی مانند السا فیروزآذر , امیر مقاره , بهنام تشکر , حمیدرضا پگاه , سامیه لک , علی سرابی , غزل شاکری , کاظم سیاحی , محمدرضا فروتن , میترا حجار , مینا وحید , هنگامه قاضیانی , امیر کاظمی , امیر زنجانپور , زهیر یاری , شادی مختاری , شهروز دل افکار , پاوان افسر , حسام منظور ساخته است.
در خلاصه داستان جزیره قید شده است که: جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آن ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند. سریال درباره یک خبرنگار متعهد و جسور می باشد که در زندگی با شکست در عشق مواجه شده و به دنبال آن اتفاق دیگری در زندگی شخصی و کاریش رخ می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها