رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح کرد

آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا/ منع تردد شبانه همچنان در سراسر کشور

استاندار تهران از واکسیناسیون ۷۷درصدی مردم این استان در برابر کرونا خبر داد و گفت: هدف واکسینه شدن ۹۰ درصد مردم این استان است.
کد خبر: ۱۳۴۴۰۳۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محسن منصوری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی سیر کرونا در استان تهران نزولی است، گفت: وضعیت خوب است و روز به روز نیز تعداد مراجعان سرپایی و بستری و نیز تعداد فوتی‌های کرونا کمتر می‌شود.

وی افزود: شیب کاهش زیاد نیست، یعنی تقریباً حالت ثبات اندکی رو به پایین داریم، این یعنی نباید مراقبت‌ها را کاهش دهیم، اکثر مناطق و شهرستان‌های استان تهران وضعیت خوبی دارند و شهرستان قرمز و نارنجی در استان تهران نداریم، اما باید کنترل کنیم.

استاندار تهران گفت: در حال حاضر ۷۷ درصد از جمعیت استان تهران واکسینه شدند، هدف گذاری اولیه ما واکسیناسیون ۸۵ درصدی است و به نظر به این هدف گذاری به راحتی می‌رسیم و تقاضا کردیم، که تا ۹۰ درصد واکسیناسیون انجام شود.

وی به اجرای فاز بعدی طرح جهادی شهید سلیمانی در استان تهران طی هفته جاری اشاره کرد و افزود: در قالب پیشنهاد به وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا لغو محدودیت شبانه را ارائه کردیم، این نظر ستاد استان تهران است و باید در ستاد ملی مورد بررسی قرار گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها