حواشی پرتابگر افتخارآفرین تمامی ندارد

احسان حدادی، روی نوار ناکامی

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو به دلیل انتشار پستی علیه رییس انجمن و سرمربی پیشین تیم ملی دوومیدانی در فضای مجازی به کمیته انضباطی فراخونده شد.
کد خبر: ۱۳۴۳۳۶۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،مسعود حمیدی، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان  درباره علت احضار علیرضا مختاری نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه به کمیته انضباطی فدراسیون جانبازان و معلولان، اظهار کرد: وی هفته پیش پستی را در فضای مجازی علیه بهمن رضایی رییس انجمن و سرمربی پیشین تیم ملی پارادوومیدانی منتشر کرد که درست نبود. حتی وی این پست را به من نیز ارسال کرده بود که از دریافت چنین پستی واقعا ناراحت شدم.

وی گفت: در این پست علیرضا مختاری به صراحت اعلام کرده است که «خدا را هزار بار شکر که رفتی، چه کارهایی که کردی، چه حق‌هایی که پایمال کردی، چه دل‌هایی که شکستی، چه اشک‌هایی که جاری کردی، فقط بدان تو را سپردم به عدل الهی و بعدش به وجدانت. هزاران بار شکر که رفتی.»

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با بیان این که فدراسیون نسبت به انتشار چنین پست‌هایی واکنش نشان می‌ دهد، افزود: مختاری علاوه بر انتشار چنین پستی چند بار در مقاطع مختلف اقدام به انجام کارهای دیگری کرده که در شان یک ورزشکار پارالمپیکی نیست. بنابراین وی با حضور در کمیته انضباطی باید پاسخگو باشد که چرا چنین پستی را در فضای مجازی منتشر کرده است.

حمیدی در پایان پیرامون این پرسش که آیا امکان دارد چنین اقدامی از سوی علیرضا مختاری برای او محرومیت نیز به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: در این زمینه کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد، اما این احتمال وجود دارد که به خاطر انتشار چنین پستی با محرومیت نیز مواجه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها