علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش ایران با یک مسئله پیش بینی نشده در باشگاه جدیدش بواویشتا مواجه شده است.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۵۹

به گزارش جام جم آنلاین؛بیرانوند که آرام آرام و پس از نیمکت نشینی در هفته های اول لیگ پرتغال به ترکیب اصلی بواویشتا راه پیدا کرده و به نظر شماره یک این باشگاه پرتغالی خواهد بود، تا حالا هیچ وجهی از انتقالش از باشگاه بلژیکی به لیگ پرتغال را دریافت نکرده است.

 

مبالغی که بیرانوند از باشگاه طلب دارد، شامل مبلغی است که باشگاه برای عقد قرارداد با وی باید به او می پرداخت و همچنین دستمزد ماهیانه او که هیچ کدام از این موارد به وی پرداخت نشده است. همچنین بنا بر اخبار رسیده، حقوق ایجنت دروازه بان تیم ملی هم به وی پرداخت نشده و این موضوع مورد اشاره روزنامه رکورد در شماره امروزش قرار گرفته است.

 

بیرانوند که از باشگاه نفت تهران به پرسپولیس آمد و به انتورپ بلژیک منتقل شد، امسال برای یک شروع دوباره، به لیگ فوتبال پرتغال رفت تا به همراه پیام نیازمند یک رقابت نیابتی را در دروازه های باشگاه های پرتغالی آغاز کند. تا به اینجای فصل فعلا شرایط به سود بیرانوند نبوده اما او قصد دارد با حضور ثابت در دروازه تیم، دوباره همان گلری باشد که خودش از خودش انتظار دارد.

با این وصف، مسائل مربوط به دستمزد یک موضوع پیش بینی نشده برای این گلر ملی پوش فوتبال ایران است که انتظارش را نداشته در پرتغال با چنین چالشی مواجه شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها