به گفته رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال محمد جمشیدی در ازای پرداخت ۱۵۰ میلیون خسارت به باشگاه شیمیدر و ارائه یک فقره چک به فدراسیون اجازه بازی در آغاز فصل لیگ برتر را گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۶۰

به گزارش جام جم آنلاین ، فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی از روز گذشته آغاز شد که حضور محمد جمشیدی در ترکیب تیم شهرداری گرگان با ابهامات و انتقادات زیادی همراه شد.

حضور محمد جشمیدی در زمین و بازی برای تیم شهرداری گرگان از این جهت با حساسیت زا شد که این بازیکن با محرومیت از حضور در لیگ برتر مواجه بود و تا روز گذشته نه قراردادش در فدراسیون ثبت شده بود و نه کارت بازی در اختیار داشت.

دلیل محرومیت محمد جمشیدی پرونده این بازیکن و رای صادر شده برای او بود، موضوعی که ارسلان کاظمی دیگر ملی پوش بسکتبال هم درگیر آن است. این دو بازیکن به دلیل تخلفاتی که در نقل و انتقال داشتند با جرایمی نقدی از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند که برای جمشیدی و کاظمی به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این و طبق نظر کارشناس خبره ورزشی هر یک موظف به پرداخت خسارت به باشگاه های متضرر در بحث قرارداد شان یعنی شیمیدر و مهرام هم بودند. این مبلغ روز گذشته برای محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی به یک اندازه و ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شد.

از طرفی منصور اردستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال اینگونه اعلام کرده بود که جمشیدی و کاظمی تا زمان اجرای آرای انضباطی از حضور در لیگ برتر محروم هستند. این موضوع در گفتگوی روز گذشته وی  مورد تاکید قرار گرفت اما به فاصله چند ساعت محمد جمشیدی در ورزشگاه آزادی برای گرگانی ها به میدان رفت.

این مقام مسئول در این زمینه توضیح داد و گفت: جمشیدی طبق رای کمیته انضباطی با حکم شخصی مبنی بر عذرخواهی رسمی از باشگاه شیمیدر و پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد. ضمن اینکه طبق نظر روز گذشته کارشناس خبره هم موظف به پرداخت ۱۵۰ میلیون به تیم شیمیدر شد.

وی تصریح کرد: تا قبل از دیدار تیم های شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان ۱۵۰ میلیون تومان وی به شیمیدر پرداخت شد و بابت جریمه ۲۰۰ میلیونی هم یک فقره چک در اختیار فدراسیون قرار گرفت. ضمن اینکه عذرخواهی رسمی از باشگاه شیمیدر هم انجام شد. به همین دلیل کارت بازی برای او صادر شد.

اردستانی اما در مورد ارسلان کاظمی و وضعیت وی برای دیدار امروز ذوب آهن برابر خانه بسکتبال خوزستان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که کمیته مسابقات در جریان وضعیت کاظمی و کارت بازی او است.

این موضوع یعنی وضعیت ارسلان کاظمی برای حضور در لیگ برتر از فرهاد زحمتکش رئیس کمیته مسابقات مورد پیگیری قرار گرفت. وی در پاسخ به این مسئله گفت: لزوم صدور کارت بازی پیگیری آرای انضباطی و اجرای آنهاست. کاظمی هنوز در این زمینه اقدامی نکرده است و اصلا حضوری در فدراسیون نداشته است. تا به این ساعت هم کارت بازی هم صادر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها