دیدار روسای عقیدتی سیاسی های ارتش در استان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان

همزمان با فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، روسای عقیدتی سیاسی های ارتش در استان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان حجت‌الاسلام عبادی زاده دیدار و گفتگو کردند. 
همزمان با فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، روسای عقیدتی سیاسی های ارتش در استان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان حجت‌الاسلام عبادی زاده دیدار و گفتگو کردند. 
کد خبر: ۱۳۴۲۷۵۱

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،همزمان با فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، روسای عقیدتی سیاسی های ارتش در استان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان حجت‌الاسلام عبادی زاده دیدار و گفتگو کردند. 

در دیدار روسای عقیدتی سیاسی های ارتش در استان هرمزگان با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس که بمناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان حضرت امام راحل(ره)، برگزار شد؛ حجت‌الاسلام عبادی زاده ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تقدیر از زحمات کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در انجام رسالت خطیر افزایش نور معنویت در دلهای ارتشیان غیور، این امر مهم را از برکات خداوند منان دانست که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ در نخستین روزهای رشد و شکوفایی درخت تنومند انقلاب اسلامی را دادند که پشتوانهای محکم برای انقلاب اسلامی می باشد. 


حجت‌الاسلام عبادی زاده تلاش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ارتقاء سطح معنویت و تلاش برای ترویج آموزه های قرآن کریم با بهره گیری از اساتید مجرب را جزو برکات این سازمان انقلابی برای ارتش برشمرد و افزود: الحمدلله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تربیت ۱۶۰۰۰ حافظ قرآن از کارکنان ولایت‌مدار ارتش در جز های مختلف قرآن کریم تلاش جهادی برای اعتلای به جامعه اسلامی است. 


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حضور روحانیون عقیدتی سیاسی در مجموعه نیروهای ارتش که از شرق تا غرب استان هرمزگان مستقر هستند را، روحیه بخش برای کارکنان ارتش و خانواده آنان دانست و این حضور را در ارتقاء سطح فرهنگی مردم بومی و محلی هرمزگان را بسیار حائز اهمیت خواند.
 

در این دیدار، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا، گزارشی از عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سطح یگان های مختلف را ارائه نمود که موجب مسرت و تقدیر نماینده ولی فقیه در هرمزگان حجت‌الاسلام عبادی زاده قرار گرفت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها