معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

شیرجه خودرو از بالای پل به بزرگراه امام علی (ع)

حادثه تصادف ۲ دستگاه کامیون کمپرسی در خیابان ولنجک تهران منجر به کشته شدن ۳ تَن شد.
کد خبر: ۱۳۴۰۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز دوشنبه گفت: ساعت ۱:۵۴ بامداد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب انتهای خیابان ولنجک به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت ۲ دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار خاک و مصالح ساختمانی با ۳ سرنشین مرد، در مسیر شمال به جنوب خیابان ولنجک به دلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف شده و با یک دستگاه کامیون کمپرسی دیگر که در حال وارد شدن به مسیر بوده، برخورد کرده است.
 
تصادف ۲ کامیون در ولنجک تهران ۳ کشته داشت

وی ادامه داد: بر اثر شدت برخورد کامیون حامل بار خاک در محل واژگون و کامیون دیگر خالی از بار در انتهای خیابان با دیواره ملکی که یک باغ بزرگ بود برخورد کرد.

به گفته ملکی، شدت برخورد به گونه‌ای بود که تاحدودی بدنه کامیون‌ها متلاشی شده بود و ۳ سرنشین در میان آهن پاره‌های اتاقک کامیون محبوس بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و هر ۳ سرنشین را از داخل کامیون خارج کردند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد که هر ۳ نفر در این حادثه جان باختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: محل جهت بررسی علت حادثه در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت و حوالی ساعت ۶ امروز آتش نشانان محل را ترک کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها