اجرای هشت جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان

در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مقدمات برگزاری هشت جشنواره استانی در شش ماهه دوم سال جاری به تصویب اعضا رسید.
کد خبر: ۱۳۴۰۰۲۰
اجرای هشت جشنواره استانی با موضوع نماز در لرستان به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع نماز در سطح استان، گفت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و ما نیازمند افزایش برنامه ها و فعالیت های حوزه نماز هستیم تا بتوانیم از این طریق فرهنگ اقامه نماز را در سطح استان نهادینه نماییم.
 
احمدحسین فتایی تصریح کرد: عدالت فرهنگی باید در این زمینه نیز رعایت شود و از ظرفیت تمامی شهرستان های استان برای برگزاری برنامه های حوزه نماز استفاده شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: شورای اقامه نماز اداره کل مجری بررسی طرح های پیشنهادی ادارات تابعه در خصوص موضوع نماز است که باید با نگاه کارشناسانه، برنامه هایی خلاقانه و مورد پست جوانان و نوجوانان را در این زمینه طراحی نماید.

وی ادامه داد: شهرستانهای بروجرد، کوهدشت، پلدختر، الیگودرز، دلفان، سلسله، رومشگان و دورود به عنوان میزبانان این جشنواره ها مشخص گردیدند.
 
لازم به ذکر است که فراخوان جشنواره های مذکور طی هفته های آینده منتشر و در اختیار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان قرار می گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها