زنگ ملی ایثار و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد

زنگ ایثار و مقاومت در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از جانبازان و رزمندگان،خانواده شهدا،مردم، مسئولان و دانش آموزان در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.
کد خبر: ۱۳۳۹۷۹۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛احمد اسکندری نسب،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت‌ که به صورت نمادین در دبیرستان پسرانه باقر العلوم شهر زنگی آباد برگزار شد،گفت:دفاع مقدس بود که تمام معادلات شرق و غرب را به هم ریخت و زمینه استقلال کامل همراه با اقتدار جمهوری اسلامی را در همه زمینه ها فراهم کرد. 

وی افزود:زنگ ایثار و مقاومت که امروز در همه مدارس به صدا در می‌آید صرفا یک کار نمادین نیست،یک کار فرهنگی عمیق و ارزشمند است و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نیاز داریم به فرهنگ دفاع مقدس متمسک شویم.

اسکندری نسب،افزود:هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری ایثارگری،فداکاری و جانفشانی رزمندگان و شهدای ایران اسلامی است که تقارن آن با شروع سال تحصیلی یک غنیمت فرهنگی و ارزشمند است چرا که انقلاب ما انقلابی فرهنگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهارداشت:تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، حرکت به سمت جهاد علمی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب را به ارمغان می آورد و نشان از سال تحصیلی باکیفیت و ثمر بخش دارد.

 اسکندری نسب گفت:هفته دفاع مقدس یاد آور ایثارگری و فداکاری شهیدان والا مقامی است که فداکاری مختص آنهاست که با گذشتن از عزیزترین دارایی خود یعنی جانشان، پیروزی را به ملت ایران هدیه و حقانیت جمهوری اسلامی را در چهره تاریخ ثبت کردند.

 وی بیان کرد:شهدای دانش آموز بهترین و موثرترین الگو برای دانش آموزان هستند و ما وظیفه داریم این ارزش ها را به نسل جوان ترویج دهیم و تبلیغ کننده این همه ارزش در گام دوم انقلاب باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها