منابع فلسطینی از درگیری های شدید در نابلس در کرانه باختری به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در این شهر و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر دادند.
کد خبر: ۱۳۳۹۶۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، به دنبال یورش شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس در کرانه باختری که بامداد امروز دوشنبه رخ داد دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که فلسطینی ها، نظامیان صهیونیست را در اطراف آرمگاه حضرت یوسف(ع) هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در حال انتقال نظامیان مجروح با یکی از خودوها مشاهده شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی هم زخمی شدن دو نظامی صهیونیست را تایید کردند.

بر اساس این گزارش؛ نظامیان صهیونیست به دنبال فراهم آوردن زمینه حضور شهرک نشینان صهیونیست برای انجام مراسم تلمودی و جشن های آنها بودند که درگیری های شدیدی رخ داد و نظامیان صهیونیست به شرق نابلس با ۳۰ خودرو نظامی حمله ور شدند.

جوانان فلسطینی هم برخی خیابانها را با آتش زدن لاستیک بستند و بمب آتشزا و سنگ به سوی نظامیان صهیونیست پرتاب کردند و نظامیان صهیونیست هم به سوی فلسطینی ها بمب صوتی و گاز اشک به شکل شدید شلیک کردند.

منابع فلسطینی از زخمی شدن شماری از فلسطینی ها با گلوله های نظامیان رژیم صهیونیستی هم خبر دادند.

هلال احمر فلسطینی از زخمی شدن یک نفر از ناحیه صورت با گلوله، یک نفر بر اثر زیر گرفته شدن از سوی خودرو نظامیان صهیونیست و مصدوم شدن هفت نفر با گاز اشک آور خبر داد.

جهاد اسلامی فلسطین: اشغالگران خواهند فهمید که کرانه باختری جای جولان دادن نیست

داود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه از رویارویی مقاومت نابلس و جوانان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست تمجید کرد.

وی با انتشار توییتی نوشت: درود بر مقاومت نابلس و جوانان به پاخاسته آن که طلایه دار نبرد با عزم راسخ هستند و با گله های شهرک نشینان صهیونیست به مقابله برخاستند. با ادامه درگیری شبانه، اشغالگران خواهند فهمید که کرانه باختری جای جولان دادن نیست.

شهاب تاکید کرد: زمان زیادی به طول نخواهد انجامید که مقاومت فزاینده در شهرها و اردوگاهها و روستاها علیه صهیونیستها شکل گیرد و مانع از یورش های صهیونیستها شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها