معاون وزیر صمت در برنامه گفتگوی ویژه سیمای مازندران

تخصيص اعتبار 2000 ميليارد ريالي به تقويت شهركها و نواحي صنعتي مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با جذب سرمایه گذاران جدید در نیمه نخست امسال، ۵۳۷ میلیارد ریال در نواحی صنعتی این استان سرمایه‌گذاری می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با جذب سرمایه گذاران جدید در نیمه نخست امسال، ۵۳۷ میلیارد ریال در نواحی صنعتی این استان سرمایه‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۴۲

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی دانسفهان با اعلام این خبر افزود: ۳۷۷ میلیارد ریال از این میزان در ناحیه صنعتی اسفرورین، ۱۰۵ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی طارم سفلی و ۵۵ میلیارد ریال نیز در ناحیه صنعتی دانسفهان سرمایه گذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: با جذب این میزان سرمایه گذاری برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم در نواحی صنعتی استان قزوین اشتغالزایی می شود که پیش بینی می شود بیش از این رقم نیز شاهد اشتغال غیرمستقیم در این مکان ها باشیم.

خانپور اظهار داشت: به سرمایه گذاران جذب شده طی نیمه نخست سال جاری در نواحی صنعتی استان قزوین ۲ هکتار زمین دارای زیرساخت و آماده سازی شده واگذار شده است.

وی با بیان اینکه زمین ارزان قیمت و دارای زیرساخت به سرمایه گذاران در نواحی صنعتی استان قزوین ارایه می شود، اظهار داشت: مشوق های مالیاتی و تقسیط در دریافت هزینه های واگذاری زمین از جمله مزایای سرمایه گذاری در نواحی صنعتی استان قزوین به شمار می رود.

استان قزوین دارای ۶ ناحیه صنعتی است.

نواحی صنعتی از شهرک های صنعتی کوچک تر بوده و زیر ۱۰۰ هکتار مساحت دارند.

تاکنون حدود ۷۰ تولیدی در نواحی صنعتی استان قزوین با سرمایه گذاری ۷۲۱ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها