گریه دروازه بان تیم ملی هندبال دانمارک درآمد

عکس باورنکردنی؛ یک سانتیمتر تا مغز دروازه‌بان (+عکس)

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در جایگاه چهارم هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا ایستاد.
کد خبر: ۱۳۳۹۴۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی هندبال بانوان ایران که برای نخستین بار به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌ های هندبال قهرمانی زنان آسیا راه یافته و سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آورده، عصر امروز در دیدار رده بندی این رقابت‌ها مقابل تیم قزاقستان به میدان رفت که در پایان شکست را پذیرا شد.

ملی پوشان که همانند چند بازی قبل بدون داشتن مربیان خود روی نیمکت کادر فنی، به زمین مسابقه می‌رفتند، این دیدار را بسیار خوب شروع کردند به گونه‌ای که در دقیقه ۱۸ بازی با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ از حریف پیش بودند اما نیمه نخست را ۱۵ -۲۰ و در نهایت با نتیجه ۳۳ -۳۸ بازی را واگذار کردند و در رده چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای نخستین بار با راهیابی به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا، سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی اسپانیا را به دست آورده است.

کسب سهمیه جهانی، راهیابی به جمع چهار تیم برتر و حضور در نیمه نهایی رقابت‌ های آسیایی برای نخستین بار، بهترین عملکرد تیم ملی هندبال بانوان کشورمان تاکنون در میادین آسیایی است.

پیش از این دیدار اردن و سوریه برای رده هفتم و ازبکستان و هنگ کنگ برای جایگاه پنجم به زمین رفتند که در پایان اردن ۲۲ بر ۲۱ سوریه را شکست داد و هفتم شد و ازبکستان با شکست ۲۸ بر ۲۵ هنگ کنگ جایگاه پنجم این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. از دقایقی دیگر هم در دیدار نهایی این رقابت‌ها ژاپن و کره جنوبی مصاف می‌کنند.

گفتنی است؛ ملی پوشان کشورمان صبح فردا به میهن بازمی گردند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها