نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه فعالیت های کشاورزی در کوهدشت و رومشکان و بهره مندی از ظرفیت های این سازمان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۵۳
ضرورت توسعه فعالیت های کشاورزی در کوهدشت و رومشکان به گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و از جمله صدور مجوزها، می توان پتانسیل موجود و بالقوه طبیعی منطقه را بالفعل کرده و شکوفا نمود.
 
وی با بر شمردن ظرفیت های حوزه انتخابیه خود، خواهان کمک سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای اجرای برنامه های مورد نظر جهت افزایش تولید و درآمد کشاورزان و روستاییان منطقه شد.
 
حجت الاسلام  مبلغی ادامه داد: استفاده از قابلیت های منطقه در توسعه کشت گیاهان دارویی، واحدهای گلخانه و پرورش دام های پر بازده میتواند در برنامه های اولویت دار سازمان باشد.
 
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار کرد: برای اجرایی شدن موضوعات مورد توافق از جمله گیاهان دارویی با همکاری مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی، از رئیس سازمان برای سفر به منطقه  دعوت به عمل آمده است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها