شکایت از پلیس به خاطر مرگ شوهر سارق

زنی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از ماموران پلیس ، به خاطر مرگ شوهرش هنگام فرار شکایت کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۳۹۷

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ، چند روز پیش زنی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ماموران پلیس بابت مرگ شوهرش شکایت کرد .

شاکی در جریان تحقیقات قضایی  گفت : چندی پیش شوهرم با دوستانش در حال فرار از دست ماموران به طور مشکوکی از روی پل   به پایین  افتاده و فوت کرد.  بنابراین از مامورانی  که در تعقیبش بودند شکایت دارم و احتمال می دهد آنها وی را هول داده و به عمداو را به پایین پل پرت کرده اند .

  با توجه به گفته های این زن ، پرونده به  پلیس آگاهی تهران  ارسال شد و تحقیقات  ادامه یافت .   این در حالی بود که  تحقیقات اولیه   نشان داد ، مرد فوت شده در روزی که حادثه رخ داده با دو نفراز همدستان خلافکارش به مغازه ای  در یکی از محله های   جنوبی تهران دستبرد زده  اند  وهر چه وسایل و شیرآلات در آنجا بوده    را سرقت کردند.ماموران  هنگام گشتزنی در محل،  متوجه ماجرا شده و دزدان را تعقیب کردند.  در جریان این تعقیب و گریز ماموران موفق به دستگیری دو سارق و کشف اموال سرقتی از آنها می شوند .اما نفرسوم فرار می کندو بدون توجه به این اخطار به سمت پل می رود تا از آنجا به پایین بپرد و بتواند راهی برای فرارش پیدا کندکه موفق نمی شود و در پی این سقوط فوت  می کند.

حبیب ا...  صادقی ،  بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام جم گفت : با توجه به شکایت خانواده   فرد فوت شده، دستور تحقیقات بیشتری در این پرونده  صادر شد . قرار شد که  علاوه بر ماموران حاضر در محل حادثه،  از دو متهم بازداشت شده دیگرهم تحقیق شود .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها