رئیس سازمان وظیفه عمومی تشریح کرد

شرایط بخشش غیبت سنواتی سربازان

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خبر داد

تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه مقیم خارج از کشور

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه مقیم خارج از کشور تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۸۱۵۳

به گزارش جام جم آنلاین، سردار تقی مهری اظهار کرد: نظر به شیوع جهانی ویروس کرونا در سال ۹۸، ستاد کل نیروهای مسلح برای حفظ سلامت مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که مدت اقامت آنان کمتر از سه سال بوده مساعدتی داشته که بر این اساس مشمولان فوق می‌توانستند با درخواست وزارت امورخارجه و تأیید سازمان وظیفه عمومی تا تاریخ ۱۴۰۰.۶.۳۱ به کشور تردد کنند، لذا با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده و جهانی، مجوز خروج از کشور این دسته از مشمولان تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید شده است.

وی گفت: کلیه مشمولان مقیم خارج از کشور که مدت اقامت آنان کمتر از سه سال است، به شرط آنکه تا قبل از پایان سال ۹۸ از کشور خارج شده باشند، با درخواست وزارت امورخارجه وتایید سازمان وظیفه عمومی ناجا تا پایان سال ۱۴۰۰ امکان تردد دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: مشمولانی که از سال ۹۹ به بعد از کشور خارج شده اند، نمی‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

سردار مهری اظهار کرد: مشمولانی که با معافیت تحصیلی صادر شده از سوی سازمان وظیفه عمومی در دانشگاه‌های خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند، با تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت، اجازه تردد به کشور را دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها