در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد استان چهار محال و بختیاری رخ داد

تیراندازی به سوی محیط بانان و مجروحیت یک محیط بان

روز گذشته ودر درگیری میان شکارچیان غیرمجاز با محیط بانان منطقه حفاظت شده تنگ صیاد فرخشهر ، یک محیط بان بر اثر اصابت تیر مستقیم شکارچیان به پا بشدت مجروح و روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۱۳۳۸۰۳۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری: شهرام احمدی فارسانی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در گفتگو با خبرنگار جام جم از درگیری شکارچیان غیر مجاز با 2 محیط بان فعال و وظیفه شناس در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد فرخشهر در 15 کیلومتری شهرکرد مرکز استان خبر داد و گفت: بعد از ظهر روز جمعه 26 شهریور 4 شکارچی متخلف و غیر مجاز با استتار لازم و پوشاندن سر و روی خود به منطقه حفاظت شده تنگ صیاد وارد شده که با هوشیاری ماموران محیط زیست استان مواجه شده و وقتی عرصه را بر خود تنگ دیده اقدام به تیر اندازی به سوی ماموران محیط زیست نموده و متواری شدند.

جراحت شدید یک محیط بان از ناحیه پای چپ

احمدی فارسانی تصریح کرد:  که در این درگیری یکی از محیط بانان از نا حیه پای چپ بشدت مجروح و راهی بیمارستان شد.

پیگیری سریع و اقدامات قضائی و انتظامی برای شکارچیان فراری

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان افزود: پس از اطلاع و درگیری شکارچیان با محیط بانان سریعا با حضور در منطقه تنگ صیاد پیگیر ماجرا شده که با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اقدامات قضائی و انتظامی صورت گرفت و شکارچیان متخلف و گستاخ تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

حمایت بیشتر و گسترده تر مسئولان قضائی و ذیربط از محیط بانان

 احمدی فارسانی با مساعد خواندن وضعیت عمومی محیط بان مجروح تاکید کرد: بحمد الله این حادثه بخیر گذشت اما انتظار می رود مسئولان قضائی و ذیربط از محیط بانان و فعالان محیط زیست حمایت بیشتر و گسترده تری بعمل آورند.

منطقه تنگ صیاد فرخشهر منطقه ای بکر با تنوع حیوانات 

شایان ذکر است، منطقه تنگ صیاد، یک منطقه حفاظت شده در فرخشهر و در نزدیکی شهرکرد مرکز استان قرار دارد و حیواناتی از قبیل بزکوهی،کل، میش و گونه های مختلفی وجود دارد که برای شکارچیان جذابیت های خاص خود را به همراه دارد

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها