
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه امسال، ۴۲ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز با ۴۷۶ دستگاه ماینر در کشور کشف شد.
ظرفیت مصرف این ۴۲ مرکز، یک هزار و ۲کیلووات است که به طور متوسط معادل مصرف برق روزانه ۲ هزار و ۸۵۶ واحد مسکونی برآورد می شود.
تاکنون ۵هزار و ۴۷۸ مرکز با تعداد ۲۱۷ هزار و ۸۳۲دستگاه به ظرفیت ۶۱۴ هزار و ۷۱۷ کیلووات در کشور کشف و جمع آوری شده است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند