مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۷۹ سازمان مردم نهاد حوزه ورزش در این استان فعال است که از این تعداد ۴۸ سمن در شهر ایلام و مابقی در سایر شهرستان ها فعالیت می کنند.
کد خبر: ۱۳۳۷۱۲۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ مظفر علیشائی در آیین تجلیل از مدیران و فرمانداران فعال حوزه ساماندهی امور جوانان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، در خصوص فعالیت سازمان های مردم استان افزود: فعالیت در حوزه اعتقادی، مذهبی، محیط زیست، گردشگری، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، کارآفرینی،اجتماعی، ورزشی، اوقات فراغت و حقوق شهروندی از جمله موضوعات است که سازمان مردم نهاد استان فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: ۲۰۵ برنامه در هفته جوان، ۱۴۱ هفته ازدواج، ۴۰۳ برنامه مناسبتی، ۱۵۳ برنامه آسیب های اجتماعی و ۱۷۰ برنامه اوقات فراغت سال ۹۹ در این استان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: هدف گذاری سازمان های مردم نهاد جوانان در سال‌جاری تاسیس سه سازمان مردم نهاد برای هر شهرستان است.

علیشائی اضافه کرد: آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، کارآفرینی، عدالت آموزشی، محیط زیست و امور بانوان از جمله موضوعات پیشنهادی برای تاسیس سازمان های مردم نهاد با توجه به نیاز هر شهرستان است. 
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد عامل اتصال و ارتباط بین مردم و حاکمیت هستند و عامل اجرایی برنامه ها و ماموریت حاکمیت محسوب می شوند.

علیشائی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد بدلیل اینکه در بطن جامعه هستند گزارش های مستند و مستدل را از کمبودها و کاستی موجود در جامعه به دولت گزارش می دهند.

وی در ادامه به ضرورت توجه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای توجه ویژه به حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: مهم ترین دلیل بیکاری و نداشتن شغل جوانان، امروزه فقدان مهارت است که با همفکری همه دستگاه ها باید برای آن چاره اندیشی کنیم.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها