سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به معرفی ستارگان جوان و نبردهای اصلی در دیدارهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
کد خبر: ۱۳۳۷۰۹۸

به گزارش جام جم آنلاین، سایت AFC به معرفی ستارگان جوان و نبردهای اصلی در دیدارهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

استقلال ایران - الهلال عربستان

ستاره‌های جوان

امیرحسین حسین‌ زاده خرید جدید باشگاه استقلال با مهارت سرعت و انعطاف پذیری که دارد به نظر می رسد که تاثیر خوبی را بر جای بگذارد. هافبک تهاجمی ۲۰ ساله سه سال پیش اولین بازی حرفه ای خود را در باشگاه سایپا انجام داد.

ناصر الدوسری نه تنها یکی از ستاره های در حال ظهور الهلال است، بلکه از بهترین های این تیم نیز است.

توانایی او برای یکپارچه سازی به عنوان یک هافبک میانی یا دفاع چپ به این معنی است که این بازیکن ۲۲ ساله مهره قابل اتکا برای سرمربی پرتغالی است.

آینده برای الدوسری که به عنوان جانشین طولانی مدت سلمان الفرج کاپیتان باشگاه شناخته می‌شود روشن است.

ستارگان خطرناک

بعد از جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته، امین قاسمی نژاد برای این دیدار و این فصل مهره گلزن استقلال شناخته خواهد شد. در طرف دیگر باته تومبی گومیس از الهلال این وظیفه را بر عهده دارد.

جدال اصلی

امیر ارسلان مطهری بیش از هر بازیکن دیگری در استقلال پاس گل داده و سه گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به ثمر رسانده است. او یک بار هم گلزنی کرده است.

محمد البریک در مقابل مطهری قرار می‌گیرد. مدافع راست در مرحله گروهی چهار گل به ثمر رسانده است، بیشتر از هر مدافع دیگری در این رقابت ها و این یکی از جدال‌های حساس در این دیدار است.

النصر عربستان - تراکتور ایران

ستاره‌های جوان

خالد الغانم ۲۰ ساله یکی از بازیکنانی است که شانس‌های زیادی برای گلزنی در هر دیدار ایجاد می کند و این موضوع بسیار جالب توجه است با توجه به سنی که او دارد آینده بسیار درخشانی در انتظار اوست.

ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تراکتور با وجود سن کم در ۵ باشگاه مختلف بازی کرده است و در این فصل پس از دو دوره قرضی به تیم تراکتورسازی بازگشت. توانایی بازیکن ۲۳ ساله برای بازی در دفاع چپ، هافبک چپ و وینگر چپ یک دارایی ارزشمند برای تیم ایرانی خواهد بود.

ستارگان خطرناک

عبدالرزاق حمدالله مهاجم برتر فصل گذشته ۱۲ گل از ۲۳ گل اخیر النصر در لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رسانده است. از زمانی که اولین بازی خود را در این رقابت ها انجام داد با زدن ۱۵ گل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ قهرمانان گل زد.

تیم تراکتورسازی ممکن است با ۶ گل زده در مرحله گروهی کمترین گلزنی را در بین تمام تیم های صعود کننده به مرحله یک شانزدهم داشته باشد اما اگر سه شنبه شب بتواند گلزنی کند به احتمال زیاد محمد عباس زاده است. این مهاجم مقابل تیم شارجه و پاختاکور در مرحله گروهی گلزنی کرد.

جدال اصلی

خرید جدید آندرسون تالیسکا از زمان ورودش به النصر از باشگاه گوانگژو در تابستان تأثیر فوری داشت و در سه بازی ابتدایی خود در لیگ حرفه ای عربستان دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با بیشترین کلین شیت در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل است. دروازه‌بان ایرانی بعد از تساوی ۳-۳ مقابل پاختاکور در روز افتتاحیه تا کنون گل نخورده است.

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران

ستاره های جوان

گلزنی مقابل آرژانتین در جام جهانی زیر ۱۷ سال برای قرار دادن هر مهاجم جوان در رادار کافی است اما انتقال رستم سیروف به تیم ملی بزرگسالان چیزی است که تماشاگران تاجیکستان را واقعاً هیجان زده کرده است.

او یکشنبه ۱۹ ساله شد و در ۱۷ بازی لیگ ۱۰ بار در فصل جاری گل زد.

با رفتن شهریار مغانلو، مهدی عبدی ۲۳ ساله با ۵ حضور تعویضی در مرحله گروهی نقش برجسته‌تری در حمله پرسپولیس دارد. مهاجم در پنج بازی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ سه گل به ثمر رسانده بود.

ستارگان خطرناک

منوچهر ژالیلوف چهار سال پس از هدایت تیمش به فینال جام ای اف سی کاپ و کسب جایزه MVP این مسابقات ، با چهار گل در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قهرمان تاجیکستان را به اوج رساند.

مهدی ترابی وینگر حرفه ای و مهاجم اصلی پرسپولیس از زمان بازگشتش به این تیم پس از یک دوره کوتاه در تیم العربی قطر بوده است. بازیکن ۲۷ ساله دو گل و ۵ پاس گل در مرحله گروهی ثبت کرده است.

جدال اصلی

کمال کامیابی نیا هافبک جنگنده خط میانی پرسپولیس در چند سال گذشته پس از خروج احمد نوراللهی قرار است نقش اصلی را ایفا کند. این بازیکن در مرحله گروهی ۵ بازی انجام داد.

شاکروم سلیمانوف ۲۴ ساله در میانه زمین با او بازی می‌کند. بازیکن استقلال بیشتر از همه هم تیمی هایش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تکل‌های بیشتری (۱۱) و پیروزی در دوئل‌ها (۲۴) داشت.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها