رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان:

واکسیناسیون مناطق محروم و صعب‌العبور زنجان

پرویز قزلباش گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، واکسیناسیون در مناطق محروم و صعب‌العبور استان زنجان با میانگین سنی وسیع‌تری انجام خواهد شد.
پرویز قزلباش گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، واکسیناسیون در مناطق محروم و صعب‌العبور استان زنجان با میانگین سنی وسیع‌تری انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۳۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در رابطه با واکسیناسیون گروه سنی زیر ۱۸ سال، اظهار کرد: مجوزی برای واکسیناسیون این گروه سنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده نشده و در استان زنجان نیز برای گروه سنی زیر ۱۸ سال واکسن کرونا تزریق نمی‌شود.

وی در رابطه با واکسیناسیون در مناطق محروم و صعب‌العبور استان زنجان، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، واکسیناسیون برای مناطق محروم و صعب‌العبور با میانگین سنی وسیع‌تری انجام می‌شود که این موضوع به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قزلباش در رابطه با واکسیناسیون دانش‌آموزان، تصریح کرد: تاکنون پروتکل‌ مشخصی برای واکسیناسیون این گروه هدف توسط وزارت بهداشت تعریف نشده و همچنان در حال بررسی است ولی در دنیا واکسن‌های کرونا برای گروه سنی ۳ تا ۱۸ سال و بالای ۸ سال تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان از واکسینه شدن ۳۹.۵ درصد (نوبت اول) جمعیت استان زنجان خبر داد و گفت: دیروز (۱۶ شهریورماه) بیش از ۱۴ هزار دُز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون استان زنجان تزریق شده است.

قزلباش با اشاره به افزایش تدریجی مراکز واکسیناسیون در استان زنجان، اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۷ هزار دُز واکسن برکت وارد این استان شده که بخش عمده آن به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی در رابطه با تزریق دُز یادآور واکسن کرونا به کادر درمان استان زنجان، افزود: به پرسنل بخش مراقبت‌های ویژه، کادر درمان و افرادی که مواجه مستقیم با بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ دارند، دُز یادآور واکسن کرونا تزریق خواهد شد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها